سید ساجد یعقوبی
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفت و گو با «بسیج»:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: باهدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بیج جوانان و دانشجویان ۱۵۰ دانشجوی برادر از دانشگاه های مختلف استان اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۰۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴
۱۵۰ دانشجوی برادر از اردبیل عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند
 
پرویز پرزور صبح امروز در حاشیه اعزام دانشجویان برادر اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل اظهار داشت: کاروان‌های راهیان نور با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص دوران دفاع مقدس و روایتی از ناگفته‌های ایثار و از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان صورت می‌گیرد.

وی افزود: حضور در کاروان‌های راهیان نور یعنی ادامه راه شهدا و کسانی که در این سفر معنوی حضور می‌یابند و برای زیارت قدمگاه شهدا به مناطق عملیاتی سفر میکنند باید سفیران راه و وصایای شهدا در دانشگاه، پایگاه‌های بسیج و مساجد ومحلات خود باشند.

پرزور با بیان اینکه مدت حضور در این سفر دو روز می‌باشد، ادامه داد: حضور در مناطق عملیاتی و یادمان شهدا و شهیدان باکری در شهر ارومیه و یادمان مسیح کردستان شهید بروجردی در سه راهی مهاباد و محمد یار و همچنین یادمان شهدای گمنام در تمرچین در ارتفاعات حاج عمران شهرستان پیرانشهر از جمله برنامه‌های خاصی است که زائران راهیان نور در آن شرکت می‌کنند.

پرزور گفت: امسال ۳۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های مختلف استان اردبیل در قالب ۷ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور جهت زیارت و بازدید از یادمان‌های شهدا به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی افزود: راهیان نور بستری مناسب برای تاثیر گذاری فرهنگی و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است و به تعبیر مقام معظم رهبری راهیان نور یک فناوری می باشد که ان شاء الله با حضور دانشجویان امیدواریم شاهد آن باشیم که بیش از پیش در زندگی دانشجویان اثر گذار باشد.
ارسال نظرات