پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) حوزه یک ثارالله شهرستان میبد در مسجد جامع میبد به همراهی کانون خاتم الانبیا این مسجد برگزار کننده فعالیت‌های مسجد محوری دراین مکان عبادی و فرهنگی است.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۱۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، فعالیت‌های مسجد محوری با حضور کودکان، نوجوانان و جوانان محله میبد در مسجد جامع این محله که قدمتی تاریخی دارد در طول سال و در ایام مختلف انجام می‌گیرد.
آن‌ها با شرکت در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نظیر سه شنبه‌های قرآنی، نجوم، خانه کودک، کلاس‌های رزمی، اردوی جهادی و... هم به گذراندن اوقات فراغت خود می‌پردازند و هم به بحث و تبادل نظر و همکاری در فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی ومذهبی می‌پردازند.
نصب پلاکارد‌های اخلاقی، نظافت مسجد و پذیرایی از مردم در مراسم‌های مختلف از دیگر فعالیت‌های گروهی بچه‌های محله میبد در این مکان فرهنگی عبادی است.
گفتنی است که سرهنگ «رضا پورشمسی» فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد با حضور در کلاس رزمی کاران نوجوان ذوالفقار پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) حوزه یک ثارالله شهرستان میبد در مسجد جامع (جمعه) میبد از فعالیت‌های انجام شده در این پایگاه با موضوع مسجد محوری قدردانی کرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات