جانشین فرماندهی سپاه ثارالله به مناسبت سالروز عملیات مرصاد عنوان کرد:
مطهری افزود: منافقین همواره چه در دوران جنگ که نوکر و در خدمت صدام و علیه مردم بودند و نیز اکنون در حال نوکری و پادویی دولت های استکباری و اروپایی هستند و به طور کلی آن ها افراد روسیاه و بی اعتباری در نزد ملت ما می باشند .
کد خبر: ۹۱۵۹۶۲۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار محمد مطهری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو ییبا اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اظهار داشت: بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت توسط امام راحل در تیرماه سال ۶۷ ارتش عراق، حامیان استکباری آن ها و منافقین احساس کردند که جمهوری اسلامی از بابت ضعف این قطعنامه را پذیرفته است.

وی گفت: نیروهای عراقی توافقات این قطعنامه را زیر پا گذاشتند و دوباره تهاجمات خود را در جنوب و حوالی خرمشهر شروع کردند تا راه نفوذ برای ارتش مجاهدین خلق باز شود و حتی توانستند تا آستانهٔ تصرف آن پیش روند.

رزمنده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: این موضوع باعث شد تا مردم متوجه صدام این جنایت کار دنیا شوند و سیل عظیمی از بسیجیان روانه جبهه ها شوند و صدام  را به عقب و مرزهای بین المللی برانند.مطهری با اشاره به این که همزمان با هجوم ارتش عراق به جنوب کشور منافقین نیز فکر کردند که جمهوری اسلامی ضعیف شده است، افزود: منافقین براین باور بودند که بخش عمده‌ای از توان نظامی ایران در جبهه‌های جنوب غربی مشغول است بنابراین اکنون فرصت خوبی برای آن ها است تا با ایجاد عملیات بتوانند در تهران حکومت را به دست گیرند.

وی عنوان داشت: منافقین در قالب عملیات فروغ جاویدان یا چهل چراغی که خود نامگذاری کرده بودند به سمت کرمانشاه حرکت کردند تا بعد از تصرف کرمانشاه نهایتا در پایتخت تشکیل حکومت دهند.

 جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این که منافقین با نگاه به ضعیف بودن حکومت و همراهی مردم ایران حرکت خود را شروع کردند؛ یادآور شد: در آن سوی کشور نیز لشکرهای ما در جنوب درگیر خرمشهر و جنگ با صدام بودند و این باعث شد تا منافقین بتوانند در بخش هایی پیش رویی داشته باشند و تا نزدیکی های کرمانشاه بیایند.

مطهری بیان کرد: اما خوشبختانه با اقدامات خوب نیروهای مسلح مخصوصا شهید صیاد شیرازی و یگان هایی که از سپاه پاسداران در منطقه حضور داشت و تیپ ۱۲ قائم و دیگر یگان ها جلوی منافقین گرفته شد و این فروغ جاویدان به غروب جاویدان تبدیل شد.

وی تشریح کرد: سرانجام در۵ مردادماه۱۳۶۷ با رمز “یا علی” عملیات مرصاد در مقابله با نیروهای سازمان مجاهدین خلق آغاز شد و  تعداد زیادی از آن ها کشته و زخمی شدند و مابقی منافقین نیز به عقب برگشتند .

رزمنده دوران دفاع مقدس تشریح کرد: منافقین جنایت های زیادی را در کشور ما انجام داده اند و وجود بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در کارنامه سیاه آن ها نشان از این موضوع دارد که منافقین چه جنایت هایی را در کشور ما مرتکب شده اند و هم اکنون نیز در حال ارتکاب هستند .

مطهری افزود: منافقین همواره چه در دوران جنگ که نوکر و در خدمت صدام و علیه مردم بودند و نیز اکنون در حال نوکری و پادویی دولت های استکباری و اروپایی هستند و به طور کلی آن ها افراد روسیاه و بی اعتباری در نزد ملت ما می باشند .

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان توضیح داد: منافقین درعملیات سال۹۷ به دنبال ورود به کرمانشاه و جمع کردن حامیان خود در کشور و تشکیل حکومت در پایتخت بودند که با هوشیاری مردم و نیروهای مسلح نتوانستند به خواسته خود دست پیدا کنند.

وی در رابطه با اصطلاح عملیات مهندسی در بین گروهک منافقین اضافه کرد: قساوت قلب و ددمنشی منافقین نه تنها در این عملیات بلکه در سال ها قبل نیز وجود داشت، به طوری که تنها کافی بود که منافقین می دانستند چه کسی طرفدار جمهوری اسلامی است و او را می کشتند و به این موضوع نگاه نمی کردند که آیا او نیروی امنیتی است یا نه.

منافقین در کشور ما همانند داعشی ها عمل می کردند

 رزمنده دوران دفاع مقدس ابراز داشت: منافقین آدم هایی پست فطرت و جانی بودند که هر اقدامی را که به دستشان می رسید انجام می دادند و از انجام هیچ جنایت هولناکی فرو گذاری نمی کردند و در کشورهمانند داعشی ها عمل می کردند و همه نوع شکنجه را برای افراد دستگیر شده انجام می دادند.

مطهری تصریح کرد: منافقین حتی نیروهای خود در اردوگاه اشرف را به محض هر گونه اعتراض به بدترین شکل شکنجه و زندانی می کردند و در مصاحبه های بسیاری از افرادی که از منافقین جدا شده اند می بینیم که آن ها چه جنایت هایی را در ارودگاه های خود انجام می دادند و هم اکنون اتفاق پیش رو این نوید  این را می دهد که عمر منافقین رو به اتمام است و با وجود پادویی و نوکری برای استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی با کمک و یاری خداوند روزی نابود خواهند شد .

دشمنان در جریان فتنه ۸۸ به نظام، اموال عمومی و مردم ضربه وارد کردند

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در رابطه با نقش منافقین در فتنه۸۸ اظهار داشت: فتنه ۸۸ طراحی دشمنان انقلاب از جمله آمریکایی ها، انگلیسی ها، اروپایی ها و همچنین عوامل داخلی نیز صحنه گردان بودند تا بتوانند سمپادها و نفرات خود را داخل این قصه بیاورند و ایجاد مشکل کنند و کشته سازی هایی را درست کنند تا بعد ها بگویند که نظام جمهوری اسلامی این آدم ها را کشته است.

وی ادامه داد: اما فتنه ۸۸ علارغم خسارت های بسیار زیادی که به کشور و مردم وارد کرد و داشتن تعدادی زیادی شهید و زخمی با درایت مسئولین دشمنان نتوانستند به هدف خود برسند .

مطهری اضافه کرد: دشمنان با استفاده از این فتنه به دنبال نشان دادن یک حالت تاریک از جمهوری اسلامی در صحنه های رسانه ای بودند .

کار اصلی استکبار و منافقین ایجاد تیم های رسانه ای قوی برای ناامید کردن مردم است

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان این که اکنون نیز منافقین فعالیت های تشکیلاتی و سازمان یافته ای در شبکه های اجتماعی علیه مردم و انقلاب داشته اند، بیان کرد: کار اصلی استکبار و منافقین ایجاد تیم های رسانه ای قوی در آن طرف مرزها برای ناامید کردن مردم می باشد تا بگویند که نظام جمهوری اسلامی قادر نیست که دنیا و آخرت شما را تامین کند.

وی گفت: مردم ما باید حواسشان را جمع کنند و هوشیار باشند و به نگاه هایی که از آن طرف آب ها می آید توجه نکنند زیرا اکنون وضع ما نسبت به بسیاری از کشورهای حاشیه اطراف و جاهای دیگر بهتر است و ما در یک جزیره ناامن در حال زندگی هستیم که کشور جمهوری اسلامی ایران باثبات ترین و با امن ترین کشور است.

مطهری با اشاره به این که جمهوری اسلامی با اقتدار استقلال و آزادی خود را حفظ کرده است، خاطر نشان کرد: تا کنون امنیت مردم خود را تامین کرده است و علارغم مشکلات اقتصادی نسبت به خیلی از کشورهای دیگر بهتر است بنابراین مردم ما باید امید و نشاط لازم را داشته باشند و با این امید و نشاط پاسخ دشمنان را بدهند زیرا دشمنان در حال ناامید کردن و یاس مردم و جامعه هستند.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در پایان افزود: وظیفه همه مسئولین و تریبون داران این است که در این خصوص و تبیین گام دوم انقلاب تلاش کنند تا با تجربیات ۴۰ ساله انقلاب در گام دوم و با میدان دادن به جوانان و آماده کردن آن ها جواب این رجزخوانی و توطئه های دشمنان اسلام، جمهوری اسلامی ومنافقین داده شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات