فرمانده حوزه کوثر3 سپاه ناحیه اراک :

اندیشکده های آمریکایی به دنبال توطئه های فرهنگی برای مقابله با انقلاب اسلامی

نشست اعتقادی،اخلاقی و معنوی با حضور فرماندهان و مربیان پایگاه ها و شورای حوزه کوثر سه سپاه ناحیه اراک برگزار شد
کد خبر: ۹۱۵۹۶۲۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک ؛ نشست اعتقادی،اخلاقی و معنوی با حضور فرماندهان و مربیان پایگاه ها و شورای حوزه برگزار شد

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری اظهار کرد: رهبری بارها بیان داشته اند که این بیانیه را تبیین و تبشیر کنید و معظم له به درستی نقاط قوت و ضعف چهل ساله انقلاب اسلامی ایران را بیان فرمودند. و این بیانیه برای رسانه ها و مدیران یک راهبرد است و هر کس بنا به مسئولیتی که دارد از این بیانیه بهره ببرد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه بانوان بیان داشت: موضوع سبک زندگی و تربیت نسل جوان که در این بیانیه مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند، اعظم نقش اجتماعی و تربیت نسل جوان به زنان بر می گردد.

وی افزود : غرب و آمریکا به دنبال فروپاشی خانواده است و آنها می دانند اگر خانواده ها استحکام داشته باشند جامعه نیز استحکام خواهد داشت و برعکس اگر خانواده ها متزلزل باشد جامعه نیز فرو خواهد پاشید.

وی بیان داشت : نمونه این را ما در تاریخ داریم و اندلس نمونه این موضوع بود و در آن مقطع موفق شدند اندلس را از ارزشهای اسلامی را دور کنند و به نتایج دلخواه خود رسیدند. و امروز غرب نیز با برنامه ریزی به دنبال این قضیه است تا جامعه ما را به ویژه زنان و جوانان را از ارزشهای اسلامی دور کنند.
  داود آبادی بیان داشت : از همان سالهای ابتدایی انقلاب اندیشکده های آمریکایی به دنبال راهکارهای فرهنگی مقابله با انقلاب اسلامی بودند و ماحصل این تحقیق این بود که جوانان ایرانی را باید به انحراف کشاند ولذا به دنبال آن بودند انواع و اقسام مواد مخدر صنعتی و مشروبات را در جامعه ما رواج دهند و تا کنون از همه ظرفیت ها برای از بین بردن هوش و حواس جوانان استفاده کرده اند.

وی افزود : در خصوص بانوان نیز تلاش کردند قدم قدم کار کنند و به همین خاطر تلاش کردند تا با کمرنگ کردن ارزش های حوزه بانوان به خواسته های خود برسند و این کار را ابتدا به صورت غیر مستقیم انجام دادند اما امروز کار بجایی رسیده که غرب سیاست های خود را به صورت مستقیم تبلیغ می کند و آثار این را ما در کوچه و بازار داریم می بینیم.

وی بااشاره به اینکه امروز ما به جوانان مومن انقلابی پای کار نیاز داریم افزود:این جوان همه شاخصه ها را باید باهم داشته باشد و در این موضوع باید به بیانیه گام دوم انقلاب بر گردیم و آن نقش بانوان و تربیت نسل جوان و تربیت جوان مومن انقلابی آماده است.

داودآبادی خاطرنشان کرد:: وظیفه بانوان جامعه اسلامی و حوزه های علمیه حرکت در این مسیر است و اگر این بیانیه را درست تشریح کردیم و دنبال کردیم مطمئنا دستاوردهای ارزشمندی به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات