رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت:آموزش و فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاب بویژه در سنین نوجوانی و جوانی از کارایی و نتیجه بهتری برخوردار است.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۳۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
ضرورت آموزش و فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاببه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان درنشست و بازدید از کانون فرهنگی تربیتی محیا با اشاره به اهمیت بسترسازی و برنامه ریزی فرهنگی بیان کرد: با حرکت‌های ایجابی باید جوانان را به مساله حجاب دعوت کرد چرا که حجاب و عفاف دو واژه مترادف هستند و به واقع عفاف یک‌مساله درونی و ایمانی و حجاب یک امر ظاهری است.
وی با درنظر گرفتن تبلیغاتی که نسل امروز را تهدید می‌کند، افزود: هجمه‌های جدی و قابل تاملی امروز در عرصه فرهنگی متوجه جوانان و نوجوانان است، که باید با زبان نسل امروز به آن پاسخ دهیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود هم‌افزایی، انسجام و همکاری را لازمه موفقیت برنامه‌های عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: هر قدر در این حوزه بهتر فعالیت کنیم آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش می‌یابند.
حجت الاسلام سعیدی، مدیر کانون محیادرادامه گفت:ارائه آموزش‌های هنری، خانه داری، تکنیک‌های زندگی اسلامی و روانشناسی از مهمترین برنامه‌های این کانون تربیتی برای ۱۳۰ دختر عضو آن وبا حضور ۱۰ مربی است که با شعار تربیت دختران برای آینده مشغول فعالیت هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها