خبرهای داغ:

اقتدار و امنیت اسلام ونظام از خون پاک شهیدان است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: هرچه داریم به برکت جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا است و این اقتدار و امنیت اسلام ونظام مقدس جمهوری اسلامی از خون پاک شهیدان است.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۴۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
اقتدار و امنیت اسلام ونظام از خون پاک شهیدان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه جمعی از کارکنان این اداره و مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه، در دیدار باخانواده شهیدان قنبریان با بیان اینکه توفیق دیدار خانواده شهدا یک نعمت است، افزود: هرچه داریم به برکت جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا است و این اقتدار و امنیت اسلام ونظام مقدس جمهوری اسلامی از خون پاک شهیدان است.
رضا مهدیان با اشاره به اینکه جایگاه شهدا و خانواده آن‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست، ابراز داشت: به برکت خون این شهدا است که درخت اسلام و انقلاب آبیاری گشته و سربلند و سرافراز است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در ادامه با توجه به اینکه همه ما نیازمند دعای خیر شهیدان و مادران و پدرانشان هستیم، تصریح کرد: همه مسولان کشور وظیفه دارند تا در خدمت خانواده شهدا باشند وبرای آن‌ها خدمتگزاری کنند.
مجتبی فیروز آبادی مسئول انجمن سینمای جوان شهرستان شاهرود نیز در این دیدار بابیان اینکه فیلم کوتاه از زندگینامه و شهادت شهید محمد قنبریان (شهید مدافع حرم) ساخته خواهد شد، اظهار کرد: این فیلم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و استاد بیان همراه است و تحقیقات اولیه صورت گرفته و طرح فیلمنامه نوشته شده وبرای پرداخت آن نیاز به شنیدن صحبت‌های خانواده این شهید بزرگوار را داریم.
در پایان مادر و خواهر شهیدان قنبریان به ذکر خاطره از شهید محمد قنبریان پرداختند و کلیپی از شهید محمد قنبریان را پخش کردند.
لازم به ذکر است احمد، محمود و محمد قنبریان سه شهید از خانواده شهیدان قنبریان هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها