فرمانده سپاه ناحیه رودبار با اشاره به اجرای طرح ویزیت رایگان "شهید رهنمون" در این شهرستان گفت: در قالب این طرح بالغ بر ۳۰ میلیون ریال داروی رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۵۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
سرهنگ جاوید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رودبار اظهار داشت: طرح ویزیت رایگان در قالب طرح "شهید رهنمون" در منطقه "شاه شهیدان خورگام" برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار ضمن تشریح اهداف اجرای طرح ویزیت رایگان خاطرنشان کرد: این طرح با هدف رسیدگی به وضعیت بیماران در مناطق روستایی و محروم توسط بسیج جامعه پزشکی اجرا می‌شود.

فلاح محرومیت‌زدایی و خدمت با محرومان را افتخار سپاه پاسداران دانست و ابراز داشت: تا کنون ۱۷۵ نفر در قالب طرح ویزیت رایگان در مناطق سیبن، آسیابر، نوده، گلنگش و شاه شهیدان مورد ویزیت قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به حضور پزشک عمومی، داخلی، جراح، دندان پزشک و ماما در طرح‌های ویزیت رایگان گفت: در قالب این طرح بالغ بر ۳۰ میلیون ریال داروی رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار با اعلام اینکه طرح "ویزیت خانه به خانه" نیز در این شهرستان در حال اجرا است افزود: افرادی که توانایی حضور در بیرون از خانه را نداشتند توسط کادر پزشکی بسیج جامعه پزشکی شهرستان به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات