فرمانده قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه پاسداران گفت: بالغ بر ۱۸۳ شبکه مختلف به صورت برنامه‌ریزی شده علیه انقلاب اسلامی فعال هستند.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۸۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی در کارگاه توانمندسازی مدیران اردویی راهیان نور با بیان اینکه۱۸۳ شبکه برنامه ریزی شده علیه انقلاب اسلامی فعالیت دارند، اظهار داشت: دشمن جهت جلوگیری از برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب بسیار تلاش کرد اما به نتیجه نرسید.

او با بیان اینکه در این شرایط به مدیران جهادی و به روحیات دفاع مقدس نیاز داریم ، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری ، دفاع مقدس گنج است و هر چه از این گنج استفاده می‌شود تمامی ندارد و این رسالت امروز با عنوان راهیان نور مورد توجه بسیج و سپاه قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه گفت: از تدابیر و مطالبات مقام معظم رهبری در ارتباط با راهیان نور می‌توان به مستمر بودن ، نوآوری ، جلوگیری از فراموشی و تحریف ، جهانی‌سازی ، هم‌افزایی دستگاه‌ها ، عمق‌بخشیدن به ابعاد اجتماعی و فرهنگی ، ترویج سبک زندگی شهدا، استفاده از هنر نوین و توجه به نسل جوان اشاره کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) هم در این نشست گفت: کار اردویی از بهترین ظرفیت‌های موجود در اختیار بسیج و سپاه است که پویایی ویژه‌ای داشته و استقبال بسیاری از آن می‌شود.

سردار یعقوبعلی نظری ادامه داد: این امر در رده‌های نوجوانان و جوانان و همچنین در رده بزرگسالان محقق می‌شود و در صورت تمرکز بیشتر بر روی این مسائل ظرفیت و توان تشکلاتی ما نیز افزایش می‌یابد.

او با تاکید بر امر جامعه‌ سازی و محقق ساختن آن، گفت: این امر تنها با شرط فقدان گرفتاری‌های اجرایی ممکن است، درب اردوگاه‌های ما همیشه به روی افراد باز بوده و هیچ موانعی در این ارتباط برای سایرین وجود ندارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع)گفت: جهت استفاده از ظرفیت‌ها برای ایجاد اوقات فراغت باید در یک زمینه جذابیتی ایجاد شود تا عموم نیز از این برنامه‌ها استقبال کنند ، هنوز در مورد ارتباط دادن برخی از فعالیت‌ها با یکدیگر دچار مشکل هستیم ، به عنوان مثال در حوزه فرهنگی با وجود هزینه‌ها و عملیات متعدد فرهنگی بعضا این امور در بستر مناسبی صورت نمی‌پذیرند.

سردار نظری افزود: در حال حاضر به سمت اهداف نرم‌افزاری گرایش یافته‌ایم، باید اقدامات فرهنگی با بازخورد مطلوبی محقق شود، باید ظرفیت‌های خوبی در اردوگاه شهید کاوه ایجاد شود و زمینه حضور را برای تمامی افراد فراهم سازیم.

او افزود: وظیفه ما زمینه‌سازی است و باید به افراد فرصت حضور در فضای معنوی و ارتباط با محیط اطراف خود دهیم، یکی از موضوعات حائز اهمیت در بسیج، خدمت‌رسانی است.

ارسال نظرات