فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با صدور پیامی شهادت پاسدار شهید سید هادی اجاق را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۹۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ محمدرضا مومنی امروز و طی پیامی شهادت ستوان یکم پاسدار "سید هادی اجاق" در درگیری با گروهک‌های ضد انقلاب در منطقه سروآباد را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه به شرح ذیل می‌باشد:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ. بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

شهداء عزیز، کریم و اسوه ایثار و شرف و عزت ما هستند.

شهدای گرانقدر اسوه غیرت، مردانگی، و از خود گذشتگی برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب و امام راحل عظیم الشان ما هستند.

همه ما نیازمند شفاعت شهدای گرانقدرمان هستیم و باید با حفظ و حراست از سنگر ولایت، آرمان‌های والای شهدا و امام شهدا و دستاورد‌های انقلاب اسلامی سعی نماییم و دین خودمان را به این عزیزان ادا کنیم.

شهدای گرانقدر به ما آموخته اند که برای عزتمندی ایران اسلامی و دفاع از حریم ولایت و داشتن بصیرت، هوشیاری و استکبار ستیزی باید از خود گذشت و در این راه با ذات لایزال الهی پیمان بست و هیچگاه ذلت را نپذیرفت و با الهام از فرهنگ عاشورایی باید در مقابل تمامی یزیدیان زمان ایستاد و شهدای عزیز ما در این درس با عزت و سرافرازی قبول شدند و شمع محفل بشریت گردیدند؛ و شهید عزیز ما سید بزرگوار، سید هادی اجاق نیز یکی از این برگزیدگان مکتب عاشورا و مکتب شهادت است که توانست خود را به خیل شهدای عزیز برساند و از قافله شهدا عقب نماند.

این شهید گرانقدر روز گذشته در تعقیب یک تیم از گروهک ملحد ضد انقلاب در منطقه سروآباد ضمن تار و مار کردن عناصر پلید مزدوران خودفروخته، متاسفانه در زمان برگشت مورد اصابت یک تیر از طرف دشمن قرار گرفت و شربت شهادت نوشید و به آرزوی دیرینه خود رسید.

یاد و نامش برای همیشه تاریخ جاودانه باد.

بنده از طرف تمامی رزمندگان، خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم بزرگوار و شهید پرور شهرستان قروه، شهادت پاسدار رشید سپاه اسلام سروان پاسدار سید هادی اجاق را به همرزمان غیورش و به خانواده مکرم این شهید بزرگوار و بازماندگان و بستگانش تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

روحش شاد و راهش پررهرو باد
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات