خبرهای داغ:
نوجوانان خوش ذوق و هنرمند با استعداد بسیجی عضو گروه سرود ضحی پسر و دختر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان با بهترین کیفیت در مراسمات متنوع فرهنگی مذهبی اقدام به اجرای برنامه ها در سطح شهرستان هندیجان دارند که از مسئول کانون پرورش فکری و سرگروه سرود ضحی تقدیر می شود.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۱۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، سال هاست که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان اقدام به برپایی برنامه های متنوع فرهنگی هنری در مراسمات ملی و مذهبی دارند که با جذب کودکان ، نوجوانان و جوانان با استعداد و پر ظرفیت بسیجی کارهای تاثیرگذار ومفید مخصوصا در اجرای نمایش و گروه سرود ضحی از خود به نمایش می گذارند.

با هماهنگی و برنامه ریزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دفتر امام جمعه در نماز جمعه این هفته و هفته های گذشته اقدام به اجرای گروه سرود ضحی در حضور نماز گزاران شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

گروه سرود ضحی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که متشکل از بسیحیان شهرستان هستند در هنگام ورود خدام و پرچم رضوی در دهه کرامت با آن هوای گرم و رطوبت بالا با عشق و علاقه به ساحت مقدس اهل بیت (ع)اجرای سرود نمودند.

 

در ادامه گزارش، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسئول بسیج هنرمندان ناحیه سپاه هندیجان اظهار کردند: در هندیجان کودکان ، نوجوانان و جوانان در زمینه های فرهنگی هنری دارای استعداد های فوق العاده ایی هستند که نیاز به تهیه امکانات و اهمیت به این قشر از جامعه هست که بایستی با تشویق و ایجاد انگیزه به آنها اهمیت بیشتری داد .

 

مسئول بسیج هنرمندان تصریح کرد : برادر عبادی زاده مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان در جذب جوانان برای پیشرفت کارهای فرهنگی تلاش های خوبی دارند که تاکنون موفق بودند که با حمایت بیشتر می توان کارهای بهتری در سطح شهرستان، استان و کشوری از این جوانان مشاهده نمود.

گروه سرود ضحی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سرگروهی خانم شنبدی در همایش عفاف و حجاب و مراسم کمیته امداد امام راحل اجرای برنامه داشتند که مورد تشویق و رضایت خواهران و برادران ، مسئولان شهرستان و مددجویان کمیته امداد امام راحل قرار گرفتند که امیدواریم این گروه سرود ضحی در جشنوارها و مسابقات کشوری و استانی مقام های برتری کسب نمایند ومانند همیشه افتخار آفرین باشند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها