فرماندار بردسکن در گفت‌وگو با «بسیج» اعلام کرد:

استقرار میز خدمت تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی بردسکن در مصلای نمازجمعه

فرماندار بردسکن بیان داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی بردسکن حداقل سالی یکبار میز خدمت را در محل مصلای نمازجمعه برپا می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۷۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
مجتبی شاکری در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن گرامیداشت پنجم مردادماه چهلمین سال برگزاری اقامه نماز جمعه در کشور به فرمان امام خمینی (ره) نماز جمعه را افتخاری برای نظام وانقلاب دانست و گفت: پایگاه نمازجمعه یکی از تریبون‌های تاثیر گذارمهم در نظام است.
 
فرماندار بردسکن عنوان کرد: میز خدمت به مناسبت تاسیس هر سازمان و نهادی در طول سال در مصلای نماز جمعه برپا می‌شود و در دیگر مناسبت‌ها از جمله هفته دولت و دهه مبارک فجر با هماهنگی ستاد نمازجمعه اکثر دستگاه‌های اجرایی میز خدمت را در محل برگزاری نمازجمعه فعال می‌کنند و پاسخ گوی درخواست‌ها و مطالبات مردم هستند.
 
وی بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب از سوی ادارات ونهاد‌ها برای تسهیل در خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود:در این راستا و در جهت آشنایی و ارتباط بیشترمردم با ادارات، روساء وکارشناسان تام الاختیار ادارات در قالب میز خدمت در محل مصلی در خدمت شهروندان و نمازگزاران خواهند بود ومردم بدون واسطه نظرات، پیشنهادات و مسائل و مشکلات خود را با مسئولین ذیربط در میان خواهند گذاشت.
 
شاکری بیان کرد: میز خدمت در تمامی ادارات بردسکن فعال و مراجعه کنندگان می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق میزخدمت مطرح تا مشکلات و خواسته‌های آن‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.
 
وی خطاب به مسئولین ادارات بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: مدیران باید باتفکر جهادی بیش از بیش در فکر حل مشکلات مردم باشند، زیرا معیار رضایت از مدیران، رضایت مندی مردم است.
 
وی افزود: مدیران باید سعی کنند از فرصت‌ها و مناسبت‌ها استفاده نموده و دستاورد‌ها، اقدامات ادارات را برای مردم اطلاع رسانی کنند.
 
وی همچنین برتعامل بیشتر با اصحاب رسانه و همکاری با این قشر خدوم را مورد تاکید قرار داد ونقش سازنده و موثر رسانه‌ها را در تنویر افکار عمومی و روشنگری جامعه مهم ارزیابی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار