سرپرست اداره بهزیستی شهرستان چناران بیان داشت: کارگاه رایگان چرم دوزی جهت مددجویان و توانخواهان اداره بهزیستی شهرستان چناران برپا شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۷۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
 فاطمه آزاد  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در خراسان رضوی؛ بیان داشت: به منظور توسعه و ایجاد مشاغل خانگی کارگاه آموزشی رایگان چرم دوزی توسط اداره بهزیستی شهرستان چناران و معین اقتصادی شهرستان، آستان قدس به شیوه استاد شاگردی تدریس می‌شود.
 
وی ادامه داد: این کارگاه‌های آموزشی در سه جلسه برگزار می‌شود و آموزش‌های لازم به مددجویان و توانخواهان اداره بهزیستی داده می‌شود تا با بررسی استعداد یابی و توانمندی از بین آن‌ها تعداد ۲۰۰ نفر برای این رشته انتخاب شوند.
 
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان چناران اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی چرم دوزی قرار است طی سه جلسه آموزش‌های لازم به صورت عملی ارائه گردد که در دوره اول به فرزندان شبه خانواده و امداد بگیرآموزش‌های لازم داده شد؛ دوره دوم مربوط به مددجویان ساکن شهر گلبهار، دوره سوم مربوط به مددجویان و توانخواهان ساکن شهرستان چناران می‌باشد.
 
وی در پایان افزود: با فرصت ایجاد شده تعداد ۲۰۰ نفر از مددجویان و توانخواهان با ماهی حداقل ۵۰۰ هزار تومان می‌توانند برای خود ایجاد شغل کرده و درآمد زایی داشته باشند در حال حاضرمحصولات چرم دوزی شامل کیف چرمی (جاکارتی و جا موبایلی) می‌باشد و تمام وسایل به مددجویان تحویل داده می‌شود و مقرر شد به افراد منتخب نیز گواهینامه از طریق اداره فنی حرفه‌ای شهرستان داده شود.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها