به همت بسیج اساتید استان گیلان؛

نشست تخصصی احیای تالاب انزلی در دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد

معاون راهبردی سازمان بسیج اساتید استان گیلان گفت؛ این سازمان پذیرای تمامی اساتید و عزیزانی است که برای هرچه بهترشدن شرایط استان در تلاشند و با تمام وجود تمامی دغدغه های جوامع علمی را دنبال خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۵۹۸۲۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، معاون راهبردی سازمان بسیج اساتید استان گیلان در نشست علمی تخصصی احیای تالاب بین المللی بندرانزلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت؛ درب سازمان بسیج اساتید به روی تمام دغدغه مندان باز است. دانشگاه گیلان بهتر بود از اساتید ارائه دهنده درخواست می‌کرد که نشست احیای تالاب انزلی را مجددا در تالار حکمت برگزار کنند.

نشست تخصصی احیای تالاب انزلی در دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد

خانکشی پور در ادامه گفت؛ سازمان بسیج اساتید پذیرای تمامی اساتید و عزیزانی است که برای هرچه بهترشدن شرایط استان در تلاشند و با تمام وجود تمامی دغدغه های جوامع علمی را دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه گیلان علی رغم هماهنگی‌ها و نامه نگاری‌های صورت گرفته نشست علمی تخصصی احیای تالاب انزلی را لغو کرد و درهای تالار حکمت را راس ساعت برگزاری نشست به روی دغدغه مندان و اساتید بست اضافه کرد؛ این دانشگاه بهتر بود پس این اشتباه از اساتید ارائه دهنده خواهش می‌کرد برای آبادی هرچه بیشتر گیلانمان نشست مذکور را برگزار کنند اما نه تنها چنین کاری نکرد بلکه بیانیه ای خلاف واقع نیز صادر کرد.

 

ارسال نظرات