فرمانده سپاه ناحیه ازنا گفت: سخنان فرمانده ناجا مورد حمایت همه انقلابیون و نیروهای ارزشی است و از مواضع سردار اشتری حمایت می کنیم.
کد خبر: ۹۱۵۹۸۵۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

 غلام رضا سالاروند در گفت و گو با خبرگزاری  بسیج از لرستان،در حمایت از مواضع سردار اشتری در برخورد با هنجار شکنان اظهار داشت:سخنان فرمانده ناجا مورد حمایت همه انقلابیون و نیروهای ارزشی است و از مواضع سردار اشتری حمایت می کنیم.

وی افزود:در صحبت هایی که سردار اشتری داشته اند  باید همه به کمک او آمده و در امر عفاف و حجاب یاور او باشیم و او را حمایت کنیم که وظیفه همه ی ما و دستگاه هاست.

فرمانده سپاه ناحیه ازنا  با اشاره به اینکه کشور ما یک کشور اسلامی  و اسوه در امر حجاب و عفاف است باید به کمک هم دیگر بیاییم.تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک امر دینی است منتهی همه دستگاه های متولی همه با هماهنگی هم بتوانند با هنجارشکنانی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند مقابله کنند.

وی  گفت: با توجه به این که در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم و قوانین ما کاملاً شفاف و همچنین نوع برخورد با هنجارشکنان و قانون شکنان نیز مشخص است ولی در سطح جامعه دیده می شود که بعضاً تعدادی به صورت سازمان یافته و برگرفته از تبلیغات سوء دشمنان به فرهنگ و ارزش های این نظام مقدس خدشه وارد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات