خبرهای داغ:

تعامل مطلوب دستگاه های اجرایی در برگزاری مسابقات ورزشی دختران کشور در شاهرود

معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان شاهرود گفت: تعامل و همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی شاهرود در برگزاری مسابقات مطلوب است.
کد خبر: ۹۱۵۹۸۸۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
تعامل مطلوب دستگاه های اجرایی در برگزاری مسابقات ورزشی دختران کشور در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا کریمی در بازدید از خوابگاه‌ها، اسکان و محل مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز در شاهرود همکاری دانشگاه صنعتی و دستگاه‌های اجرایی را درروند اجرایی مهم‌ترین برنامه آموزش‌وپرورش مطلوب خواند و افزود: این رویداد بزرگ باعث نزدیک‌تر شدن ارتباطات و تعاملات شد و شاهد همکاری‌های خوبی از شهرداری و میراث فرهنگی در این زمینه هستیم که امیدواریم تا روز برگزاری مسابقات اندک نواقص موجود رفع شود.
وی ضمن بیان اینکه در نشست با روسای کمیته‌های برگزاری این مسابقات برنامه‌ها بازبینی و موردبررسی قرار گرفت، گفت: خوشبختانه در بین اعضای کمیته‌ها افرادی وجود دارند که سابقه برگزاری مسابقات ملی رادارند که استفاده از تجربیات این افراد می‌تواند بسیار درروند اجرای آن کمک کند.
معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش‌وپرورش شاهرود بابیان اینکه امروز از فضای دانشگاه صنعتی بازدید به عمل آمد، اظهار کرد: در این بازدید مقرر شد یک سری تجهیزات و امکانات یک هفته قبل از شروع مسابقات و روز افتتاحیه تهیه و در اختیار کمیته اجرایی قرار گیرد و همچنین اعضای کمیته‌ها ضمن ارتباط با سایر کمیته‌ها در درون خودشان مسئولیت‌ها و وظایف را تقسیم‌بندی کنند.
کریمی بابیان اینکه تمام نگاه ما در تهیه، تحویل و تجهیز وسایل مسابقات از روز اول تا انتها بر پایه اقتصاد مقاومتی و بهره‌مندی از امکانات خود شهر شاهرود است، اضافه کرد: انتظار می‌رود معاونت‌های تعیین‌شده حتماً هماهنگی‌های لازم را داشته باشند و امکانات موردنیاز حتماً تا هفته آینده در دسترس قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها