تشریح برنامه های اجلاسیه شهدا در جمع روحانیون شاهرود+ عکس

با حضور جانشین سپاه ناحیه شاهرود، برنامه های اجلاسیه شهدا شهرستان در جمع روحانیون و ائمه جماعت این شهرستان تشریح شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۸۸۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی روحانیون و ائمه جماعت مساجد شاهرود با حضور امام جمعه و جانشین سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
در این گردهمایی سرهنگ پاسدار احمد حسین پور جانشین سپاه ناحیه شاهرود و مسئول اجرای سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با تشریح تشریح برنامه های این اجلاسیه و روند اجرایی این اجلاسیه با تاکید بر دعوت عموم مردم برای حضور در این مراسم شهدایی از ائمه جماعات مساجد خواست در مساجد خود به تبلیغ و دعوت مردم برای حضور در این اجلاسیه همت گمارند.
وی با اشاره به اجرای نمایش بر بال ملائک، بازخوانی عملیات مرصاد و جنایات منافقین با حضور هنرمندان شاهرودی این رخداد عظیم فرهنگی را در راستای تعمیق تفکر جهاد و شهادت عنوان کرد و با اشاره به تأثیرگذاری هنر در ترویج فرهنگ متعالی شهدا بر حمایت جامعه روحانیون در این راستا تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی نیز در این مراسم با اشاره به اجلاسیه شهدا و‌کار بزرگ فرهنگی این رخداد را در راستای ترویج معروفات در جامعه برشمرد و بر حمایت همه اقشار جامعه از این برنامه فرهنگی تاکید نمود و درخواست کرد همه مبلغ معنوی این کار باشند.
 
تشریح برنامه های اجلاسیه شهدا در جمع روحانیون شاهرود+ عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار