دانشجوی بسیجی طرح ولایت کشوری تأکید کرد:

طرح ولایت آمیزه ای از علم و ایمان، عاطفه و تفکر است/ دانشجویان طرح ولایت آماده نقش آفرینی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند

یک فعال دانشجویی حاضر در طرح ولایت گفت: مدلی که در طرح ولایت به دانش آموختگان تدریس می شود می تواند آنها را در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیار یاری کند.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۰۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

زهرارجبی کرهرودی دانشجوی برتر بسیجی و شرکت کننده در طرح ولایت کشوری در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ با اشاره به تاثیر بسیار مثبت طرح ولایت در فضای دانشگاهی گفت: دانشجویان انقلابی که در طرح ولایت شرکت می کنند با ایجاد یک فضای معنوی خاصی در کشور زمینه رشد و ارتقای دانشگاه های خود را تا حد زیادی ارتقاء می دهند.

این دانشجوی برتر بسیجی طرح ولایت تداوم طرح را حائز اهمیت دانست و افزود: با توجه به شبهات و حملاتی که امروز در بین دانشجویان و جوانان کشور راه اندازی می کند ضرورت استمرار طرح ولایت برای دانشجویان بیش از گذشته احساس می شود.

رجبی کرهرودی در این خصوص تصریح کرد: دور بودن دانشجویان با سایر مسائل روزانه و درگیری آنها با مسائل اندیشه اسلامی دغدغه های فراوانی را در وجود آنها ایجاد می کند و باید زمینه ها و بسترهایی در جامعه ایجاد بشود که بتوانند این دغدغه ها را به مرحله عملیاتی برسانند.

این فعال دانشجویی با تأکید بر اینکه طرح ولایت آمیزه ای از علم و ایمان، عاطفه و تفکر است افزود: مبنا پردازی و اساسی پرداختن به مسائل دینی و اعتقادی از ویژگی های برجسته طرح است که مقام معظم رهبری با تأییداتی که از طرح داشتند مشخص شده که این طرح ومفقیت آمیز بوده و تأثیر شگفتی در دانشجویان ایجاد کرده است.

دانشجوی فعال بسیجی در پایان خاطر نشان کرد: طرح ولایت مدلی از حکومت اسلامی را در ذهن دانشجویان پیاده می کند و آنها می توانند با عملیاتی کردن آن در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش موثری ایفا کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات