معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با «بسیج»:
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان گفت:با پیروزی شکوهمند و قاطعانه رزمندگان سپاه اسلام در عملیات مرصاد، دستاویز تبلیغاتی از بدخواهان نظام سلب شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۶۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲

حجت الاسلام محسن اشرفیان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: عملیات مرصاد در واقع آخرین برگ زرین تاریخ جنگ و دفاع مقدس بود که بسیار افتخار آمیز ورق خورد و دیباچه دفاع مقدس هشت ساله این ملت بزرگ به بهترین نحوی به پایان رسید.

وی افزود: حضور پر رنگ و خود جوش مردم چه ساکنین غرب کشور که در مسیر حرکت منافقین بودند و دفاعی جانانه نمودند و چه سایر آحاد امت حزب ا... که از سراسر کشور خود را به مناطق عملیاتی رساندند و همچنین هماهنگی سپاه با هوانیروز قهرمان از نقاط برجسته این عملیات بود که آتش خشم امت حزب ا... را بر سر منافقین فرود آوردند و حضور شهید سپهبد صیاد شیرازی در میان رزمندگان اسلام بود که مایه افزایش روحیه رزمندگان شد و امیدوارم دشمنان این کشور اسلامی با نگاهی به گذشته عبرت گرفته باشند و دیگر به فکر تجاوز به خاک پاک این مرز و بوم را از فکر خود بیرون نمایند .

حجت الاسلام اشرفیان ادامه داد: با طولانی شدن جنگ، معمولا نیروهای طرف های درگیر تحلیل رفته و به نوعی با بحران ثبات مواجه می شوند، در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، با عنایت به این که مردم، نظام جمهوری اسلامی را حاصل تلاش های خویش و خون جوانان ملت می دانستند، نظام به هیچ عنوان با بحران ثبات و خلاء مشروعیت در میان مردم انقلابی خویش مواجه نشد.
 
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: معدود ناراضیان نظام را افرادی تشکیل می دادند که به نحوی از انحاء از پیروزی انقلاب اسلامی متضرر شده بودند، اما با اعلام پذیرش قطعنامه توسط حضرت امام خمینی که ایشان همانگونه که اشاره شد از آن به عنوان نوشیدن جام زهر یاد کردند، برخی از همین اقشار سرخورده از انقلاب اسلامی زمینه و بستر لازم را برای شایعه سازی علیه نظام و فاصله انداختن در بین ملت و نظام مناسب دیدند و شروع به جوسازی و تنش آفرینی کردند.
 
این مسئول اظهار داشت: صحبتهای این عده بیشتر پیرامون این موضوع بود که ایران از روی ضعف نظامی و به ناچار قطعنامه را پذیرفته است و رژیم جمهوری اسلامی ایران دیگر یارای مقاومت در مقابل حملات خارجی را ندارد، اما با پیروزی شکوهمند و قاطعانه رزمندگان سپاه اسلام در عملیات مرصاد، این دستاویز تبلیغاتی از بدخواهان نظام سلب شد.

وی افزود: جا دارد یادی کنیم از شهیدان کرجی این عملیات بخصوص برادران شهید سید عطا الله و سید حسن بهیرائی که با نثار جان خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری نمودند .
ارسال نظرات