سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از استان اردبیل در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۶۰۰۴۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
اعزام ۳۵۰۰ نفر از استان اردبیل جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی در حاشیه اعزام ۲۰۰ دانشجوی خواهر اردبیلی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیات شمال‌غرب کشور اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا نمودن نسل‌های آتی انقلاب با مجاهدت، ایثارگری و جانفشانی شهدای والامقام، بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر تا پایان تابستان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: کاروان‌های راهیان نور شمال‌غرب کشور در قالب اقشار مختلف بسیج از جمله دانشجویی، محلات، پایگاه‌های مقاومت بسیج و ... به مدت دوروز جهت زیارت یادمان‌های شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به این مناطق اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه مدت حضور در این سفر دو روز می‌باشد، ادامه داد: حضور در مناطق عملیاتی و یادمان شهدا و شهیدان باکری در شهر ارومیه و یادمان مسیح کردستان شهید بروجردی در سه راهی مهاباد و محمد یار و همچنین یادمان شهدای گمنام در تمرچین شهرستان پیرانشهر از جمله برنامه‌های خاصی است که زائران راهیان نور در آن شرکت می‌کنند.

دبیر ستاد راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل آشنایی جوانان با سیره شهدا را از دیگر اهداف کاروان‌های راهیان نور دانست و گفت: این اردو‌ها فرصت مغتنمی برای تزریق فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

عبدی به حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های مناطق عملیاتی دوران ۸ سال دفاع مقدس در شمال‌غرب کشور اشاره کرد و اذعان داشت: جوانان با حضور در این یادمان‌ها از نزدیک با ایثار و رشادت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، افزود: شهدا میراث گرانب‌های کشور هستند و هیچگاه نباید یاد و نام شهدا را به فراموشی سپرد چرا که داشته‌های ما، اسم و شهرت ما همه از برکت وجودی شهدا و مرهون خون‌های پاک و از جانگذشتگی دلاور مرد‌های روز‌های سخت میهن اسلامی ایران است.
ارسال نظرات