فرمانده سپاه دیواندره درمعیت مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه شهرستان درسالروزشهادت شهیدعثمان یاری باخانواده این شهیددیداروازفداکاری‌های آنان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۱۶۰۰۸۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از کردستان فرمانده سپاه دیواندره در معیت مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه شهرستان درسالروز شهادت شهیدعثمان یاری باخانواده این شهید دیدار و از فداکاری‌های آنان تجلیل کردند.

در این دیدار سرهنگ صمدمحمد علیزاده، فرمانده سپاه دیواندره، خانواده معظم شهدا رامظهر ایثار و فداکاری دانست و افزود: حفظ آرمان‌های شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های شهدا باید در برنامه تمام مسئولان اجرایی قرار گیرد.

وی خانواده‌های معزز و معظم شهدا را بزرگ‌ترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: دلجویی، تجلیل و سرکشی از این خانواده‌ها باید موردتوجه همه مسئولان و مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی قرار گیرد.

حجت الاسلام منتشلومسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه شهرستان نیز با تجلیل ازمقام شامخ خانواده شهدا تاکید کرد: افتخار ما در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم به‌ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در جهت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش می‌کنیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات