رییس سازمان بسیج سازندگی استان البرز؛
کد خبر: ۹۱۶۰۱۳۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رئیس بسیج سازندگی استان البرز در حاشیه افتتاح یکی از طرح های عام المنفعه کرج در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی که برای کل کشور تعریف شده سهم استان البرز یک هزار و ۲۰۰ پروژه است که باید تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

بیش از ۳۷۰ پروژه آماده بهره برداری است

 علی ترکاشوند افزود: هم اکنون حدود یک سوم از این طرح ها یعنی بیش از ۳۷۰ پروژه آماده بهره برداری است.

وی اظهار داشت: این طرح ها باید عمدتاً با شاخصه های کوچک، عام المنفعه، زودبازده و محرومیت زدا است که در عرصه های آبرسانی، کشاورزی، بهداشت و درمان، سلامت، آموزشی، خانه های محروم، اماکن مذهبی، بقاع متبرکه و… انجام می شود.

رئیس بسیج سازندگی البرز اضافه کرد: برای  پروژه درمانگاه خیریه امام حسن مجتبی(ع) که چند روز پیش در حیدر آباد کرج افتتاح شد، بیش از  ۸۳۰ میلیون ریال بودجه از سوی بسیج سازندگی اختصاص یافته که با همت جهادگران ساخته شده است.

وی همچنین به اقدامات بسیج سازندگی در مناطق سیل زده استان خوزستان اشاره کرد و گفت: هم اکنون حدود ۲۰ منزل مردم سیل زده شهرستان باوی استان خوزستان که به همت جهادگران البرزی ساخته شده، آماده بهره برداری است.

ترکاشوند اضافه کرد: در زمان حاضر ۲۶۸ گروه فعال داریم که هم اکنون از این تعداد حدود یک سوم این گروه ها در سطح استان و خارج از استان در حال فعالیت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها