مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) از اعزام ۱۰۰۰ زائر از استان البرز به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۲۰۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار احسان جعفری مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با بسیج در  تشریح برنامه‌های اردوهای راهیان نور اظهار داشت: در تابستان امسال هزار زائر از استان البرز به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند که در این زمینه هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

اعزام ۱۰۰۰ زائر از استان البرز به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

وی با اشاره به این که این اردوها از پنجم مردادماه امسال آغاز شده است گفت: اقشار مختلف در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزم می‌شوند و بدون شک حضور در این اردوها یک گام ارزشمد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی موثر خواهد بود.

وی افزود: زائران حاضر در این اردو از مناطق عملیاتی و یادمان شهدا و شهیدان باکری در شهر ارومیه و یادمان مسیح کردستان شهید بروجردی در سه راهی مهاباد و محمد یار و یادمان شهدای گمنام در تمرچین در ارتفاعات حاج عمران شهرستان پیرانشهر بازدید می‌کنند.

پاسدار جعفری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی برشمرد و گفت: عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه دوران دفاع مقدس از اهداف مهم در برگزاری و اعزام کاروان‌های راهیان نور است.

 

مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در پایان خاطر نشان کرد : داشته‌هایمان را مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقامی هستیم که به برکت خون پاک آنان امنیت و اقتدار کشورمان زبانزد عام و خاص است و دشمنان از دیدن این نظم و امنیت چشمشان می‌ترکد و طاقت و تحمل‌شان طاق شده است که باید این اهداف والا را با جان و دل ادامه دهیم.

ارسال نظرات