بازخوانی زندگی شهید علی‌بخش ابوالحسنی

شهیدان درماندگان راه‌های تاریکی و تردید را در حیرت خودکامگی فرو بردند

شهید علی‌بخش ابوالحسنی، زاییده سرزمین باران، سرزمین گل‌های رنگارنگ و سرزمین درخت‌های سر به فلک کشیده است.
کد خبر: ۹۱۶۰۳۱۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهدای استان مرکزی خبرگزاری بسیج استان به باز خوانی زندگی شهید علی‌بخش ابوالحسنی می پردازد.

    مکتب نرفته‌های مکتب‌شناس ، آنانی که راه‌های معرفت را به روشنی روز مشاهده کردند.آنانی که درماندگان راه‌های تاریکی و تردید را در حیرت خودکامگی فرو بردند . دلاور مردان و اسطوره‌های مقاومت و ایثار، شیردلان روستازاده و پاک سیرت. آنانی که تاریخ و زمان را تنوع بخشیدند و بار دیگر از تکرار ذلت و حقارت، آزادش ساختند به تاریخ و به زمان حیاتی دوباره بخشیدند.

   شهید علی‌بخش ابوالحسنی، زاییده سرزمین باران، سرزمین گل‌های رنگارنگ و سرزمین درخت‌های سر به فلک کشیده است.

   در یکی از روزهای خوب خداوند، غنچه گلی در دامان مادری به گل تبدیل شد که از بازشدن چشمانش لبخندی بر لبان اهل خانه نشست و او را دست به دست می‌چرخاندند تا همگان زیبایی او را ببینند و شکر خالقش کنند.  دوران کودکی و نوجوانی‌اش را در کنار خانواده گذراند. نمازش را در همان کودکی از مادر یاد گرفت و همراه پدر برای اقامه نماز  به مسجد می‌رفت. قبل از این‌که روزه به او واجب شود روزه می‌گرفت و با خدای خویش از کودکی ارتباط خوبی داشت.

  آغاز جنگ تحمیلی، فصلی جدیدی در زندگی او باز کرد و او را در مسیری نهاد که از ابتدا برایش زحمت آماده شده بود. جنگ با دشمنان اسلام، دفاع از حیثیت ایران و اسلام عزیز. او پاسدار وظیفه لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) بود و پس از شش ماه خدمت در بیست و یکم آبان ماه سال 1364، در ونطقه مهران  به درجه رفیع شهادت نائل آمد .پیکر مطهر شهید در زادگاهش به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات