نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت : یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی توزیع عادلانه ثروت و محرومیت‌زدایی بود که متأسفانه به خاطر خط نفوذ و ورود تفکرات لیبرالی این مهم به‌خوبی محقق نشد.
کد خبر: ۹۱۶۰۳۷۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت‌الله حسینی همدانی در نخستین جلسه مجمع جهادی استان البرز، محرومیت‌زدایی را به‌عنوان یکی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی توزیع عادلانه ثروت و محرومیت‌زدایی بود که متأسفانه به خاطر خط نفوذ و ورود تفکرات لیبرالی این مهم به‌خوبی محقق نشد.

وی با اشاره به بیانی از امیرالمؤمنین (ع) که می‌فرمایند «هیچ کاخی بنا نمی‌شود مگر آنکه کوخی کنارش ویران شود»، گفت: داشتن ثروت وزندگی خوب به‌هیچ‌عنوان نهی نمی‌شود اما چگونگی به دست آوردن آن مال و ثروت مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه کار ارزشی و جهادی بسیار سخت و سنگین است، بیان داشت: در این فضا ما نباید کوتاه بیاییم و باید دائماً دنبال تثبیت، تقویت و توسعه باورها و آرمان‌ها باشیم.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به بیانیه «گام دوم» رهبر معظم انقلاب، خطاب به اعضای مجمع جهادی البرز تأکید کرد: در هفت توصیه رهبر معظم انقلاب در بیانیه «گام دوم» توصیه‌هایی مطابق باکار شماست که می‌تواند چراغ راه شما در این مسیر مهم باشد.

وی با تأکید بر لزوم انجام اردوهای جهادی استان با اولویت البرز، تأکید کرد: اولویت‌بندی محرومیت‌زدایی در منطق محروم استان انجام شود و سپس بخش محدودی از اردوها در سایر مناطق کشور صورت پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها