فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز؛

مدیریت "باری به هر جهت"، خیانت به انقلاب است

سردار مولایی با تاکید بر اینکه مدیریت (( باری به هر جهتی )) خیانت به انقلاب است؛ گفت: این انقلاب نقشه راه را تدوین و ترسیم کرده است.
کد خبر: ۹۱۶۰۳۹۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی در نشست استانی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در سالن شهیدان سبحانی برگزار شد؛ اظهار کرد: باید در پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب به درک و شناسایی آن بپردازیم و برای اجرای آن مطالبه گری کنیم.

 مدیریت (( باری به هر جهتی ))، خیانت به انقلاب است

وی ادامه داد: هر فرد در هر لباسی باید ایفای نقش کند و به تناسب سهم خود برای این مهم گام بردارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با اشاره به اهمیت و ضرورت بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: با توجه به منویات رهبر انقلاب، حرکت انقلاب بر اساس ریل گذشته و جدید که شامل فضا، گفتمان و حرکت جدید است باید ترسیم شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه مدیریت (( باری به هر جهتی )) خیانت به انقلاب است؛ گفت: این انقلاب نقشه راه را تدوین و ترسیم کرده است.

سردار مولایی با بیان این مطلب که امروز سرمایه های عظیم ما همین نیروهای به ظاهر ساده هستند؛ تاکید کرد: تمامی داشته های ما در زیر سایه وابستگی به صادرات و واردات گم شده است؛ چون در کشورمان برای پیشرفت کمبودی نداریم.

وی با این مطلب که ظرفیت های متعدد در حوزه های مختلف کشور، داریم؛ گفت: قطب تولید ایران در مناطق آبی است و این در حالی است که در مناطق خشکی سرمایه گذاری های اقتصادی کشور صورت می گیرد و از سواحل آبی استفاده لازم نمی شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در پایان یادآور شد: یکی از توصیه ها به فعالان بسیج این است که در ابتدا باید توقف گاه را پیدا می کنیم ؛ یعنی نسبت خودمان را با هدف و زاویه در نظر می گیریم و بر اساس آن حرکت کنیم؛ امروز هرکسی باید بداند کجای این انقلاب ایستاده است و چگونه باید خود را به آن برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار