عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امنیت روانی و امنیت اخلاقی جامعه با این بدحجابی و بی‌حجابی به هم می‌ریزد و روشن است که دشمن همیشه دشمنی می‌کند، اما باید قانونی عمل کنیم، اما همانطور که میدانید قانون به ۲۶ دستگاه مأموریت داده تا در این زمینه کار کنند در حالیکه بسیاری از این دستگاه‌ها کنار نشسته اند.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۳۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله سید احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان در مسجد شهید مدنی تبریز، گفت: چادر مشکی پیام‌های زیادی دارد و اولین پیام آن این است که من به دین و اسلام احترام می‌گذارم و خطوط قرمز دین خدا را در نظر خود محترم می‌دانم.

وی اظهار کرد: اخیرآ نیروی انتظامی تمام آبرویش را کف دست گذاشته و وارد میدان شده و با جرم مشهود بی حجابی مبارزه میکند، عملی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی جرم مشهود است و حتی حکم قاضی هم نمی‌خواهد این‌ها قصه بی‌حجابی را عادی و پیش پا افتاده می‌دانند و این مأموریتی است که بعضی‌ها به عهده دارند تا بی حجابی را در خیابان‌ها رواج داده و آن را به یک مسئله ساده و عادی تبدیل کنند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه ما می‌خواهیم دین و ارزش هاحرف اول را در کشور ما بزند و اهل بیت در این کشور الگو باشند، افزود: این نظام می‌خواهد مدافع مظلومین دنیا باشد، اما با صراحت می‌گوییم طرفدار مظلوم هستیم و آرمان و هدف اصلی ما همین است به همین دلیل دشمن با ما دشمنی می‌کند و با توطئه‌های خود قصد نفوذ دارد.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران ما بر این باوریم که این نظام پایتخت حضرت علی علیه السلام -امام حسین و حضرت فاطمه است و شما خدمتگزار این نظام هستید و بدانید کسی که با این نظام در بیفتد با اهل بیت در افتاده است.

آیت الله خاتمی همچنین با بیان اینکه باید کلمه اسلام در رفتار شما نمایان باشد و در شعار و عمل اسلامی بودن خودتان را نشان بدهید افزود: تاریخ نیروی انتظامی تاریخ درخشانی درطول تاریخ اسلام است پس باید در رفتار تان دقت داشته باشید و همه خطوط خداوند را حفظ کنید و با مردم به مهربانی و با هنجار شکنان مقابله کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها