مسئول سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بجستان:
مسئول سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بجستان به برکات بزرگ انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ثبات و امنیت در ایران یکی از بزرگترین این دستاوردهاست.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۴۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ستوانیکم پاسدار محمد حسین زاده در جمع سربازان سپاه بجستان ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد: حضرت امام خامنه‌ای و فرماندهی کل قوا با صدور بیانیه گام دوم انقلاب با نگاه امید به آینده کشور و امید خوشبینانه به آینده نظام و مملکت جوانان را محور و مخاطب این بیانیه ذکر کرده اند.

حسین زاده افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغازگر عصر جدیدی در عالم بود، آن زمانی که کشور‌های جهان میان شرق و غرب تقسیم شده بود کمتر کسی گمان میکرد که یک نهضت بزرگ دینی به منصه ظهور برسد و بروز پیدا کند.

مسئول سیاسی ناحیه بجستان ضمن اشاره به شعار‌های درخشان و همیشه زنده این انقلاب که در این بیانیه آمده افزود: برای هر چیزی تاریخ مصرف هست، ولی شعار‌های جمهوری اسلامی از قبیل استقلال، آزادی، عزت، عدالت، اخلاق، معنویت و.. دچار فرسودگی نشده و سرزنده باقی مانده است.

هادی سیاسی سپاه بجستان افزود: انقلاب اسلامی ایران مایه سربلندی نظام و میهن بوده به گونه‌ای که این اقتدار را در روز‌ها و ماه‌های اخیر از سرنگون کردن پهپاد‌های جاسوسی آمریکا تا دستگیری جاسوسان آمریکایی نمود واقعی پیدا کرده است.

وی همچنین به برکات بزرگ انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ثبات و امنیت در ایران یکی از بزرگترین این دستاوردهاست.

وی افزود: دومین برکت از انقلاب اسلامی ایران موتور پیشران در عرصه‌های علمی و فناوری است.

حسین زاده  به اوج رساندن مشارکت مردمی و مسابقه خدمت رسانی، ارتقاء شگفت آور بینش سیاسی احاد مردم ایران و مورد سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور را از دیگر دستاودهای انقلاب برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها