حجت الاسلام کریم اسدی به همراه مسئولان و فرماندهان سپاه شهرستان خلخال با حضور در منزل ۲ آزاده سر افزار جنگ تحمیلی، "محمدجواد مرادی" و "رهبر شاه وردی" از نزدیک با آنها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۶۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
امام جمعه خلخال با آزادگان دوران دفاع مقدس دیدار کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،حجت الاسلام کریم اسدی به همراه مسئولان و فرماندهان سپاه شهرستان خلخال با حضور در منزل ۲ آزاده سر افزار جنگ تحمیلی، "محمدجواد مرادی" و "رهبر شاه وردی" از نزدیک با آنها دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار امام جمعه شهرستان خلخال ضمن بیان رشادت‌ها و ایثارگری و از خود گذشتگی آزادگان، آزادگان را از افتخارات و سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور دانست و بیان کرد: تحمل شرایط طاقت فرسای آزادگان در زندان‌های رژیم بعثی و جنایتکار صدام معدوم از اعتقاد و ایمان رزمندگان ما سرچشمه می‌گیرد.

وی افزود: اگر نبود ایمان و شکر گزاری به درگاه خداوند متعال و صبر در برابر سختی و دشواری‌های اسارت شاید کمتر کسی بتواند آن شرایط سخت را تحمل کند.
 
اسدی ادامه داد: آزادگان عزیزما با توکل برخداوند متعال و تکیه بر قدرت لایزال او در اوج مظلومیت توانستند دوران سخت اسارت را پشت سر گذاشته و لحظه‌ای از آرمان‌ها و اهداف والای خود که همان دفاع همه جانبه از اسلام ناب محمدی (ص) و پیروی از روش و سیره ائمه معصومین (علیهم السلام) و ولایت فقیه می‌باشد عقب ننشستند و سر افرازانه به میهن عزیز و اسلامی بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آزاده سر افراز محمد جواد مرادی درتاریخ ۰۵ / ۱۲ / ۱۳۶۲ درمنطقه عملیاتی شرق بصره به اسارت رژیم بعثی عراق درآمده و بعداز تحمل ۷ سال اسارت، در سال ۲۸/۰۵/۶۹ سرافرازانه به میهن اسلامی بازگشت.

آزاده سرافراز رهبر شاه وردی درتاریخ ۰۴ / ۰۳ / ۱۳۶۷ درمنطقه عملیاتی شلمچه به اسارت دشمن در آمده و بعدازتحمل ۲۹ ماه اسارت در تاریخ ۱۱ / ۰۹ / ۱۳۶۹ به میهن اسلامی بازگشت. نامبرده مجروح جنگی نیز می‌باشد.
ارسال نظرات