جلسه شورای حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۰۵۱۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه شورای حوزه بسیج ادارات الحدید سپاه ناحیه شاهرود با حضور مسئول بسیج کارمندان استان سمنان در محل اتاق جلسات این حوزه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار محمدعلی سعدی فرمانده حوزه بسیج الحدید در سخنانی با عرض خیرمقدم به اعضا شورا و مسئول سازمان بسیج کارمندان استان و هیئت همراه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این حوزه در مدت تصدی این مسئولیت پرداخت و با تشکر از همراهی شورای این حوزه در راستای اجرای اهداف سازمانی بر همکاری و هماهنگی بین اعضا تصریح کرد.
مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان نیز در این نشست با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و موارد مطرح شده در آن در باب اقتصاد و جوانان و خواهران به نقش بسیج کارمندان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و با اشاره به بیانات رهبر انقلاب بر تشکیل دولت جوان حزب الهی بر استفاده از ظرفیت جوانان و نیروی انسانی خواهر تاکید کرد و افزود: باید پیگیری مطالبات مردمی را برپایی میزخدمت از مسئولین با جدیت دنبال کرد و در راستای طرح اعتلای بسیج برنامه‌ها را پیشبرد.
وی در خصوص سیاست‌های کلی نظتام ادارای کشور که هر اداره ملزم به اجرای آن است مطالبی بیان و بر ارتباط شبکه اداری در حوزه و پایگاه و سازمان تصریح نمود.
در این جلسه سوالات و ابهامات شورا حوزه مطرح شد که توسط رئیس سازمان بسیج کارمندان استان پاسخ ارائه گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها