خبرهای داغ:
مسوول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین خبر داد:
طایفه گفت: مادامی که گروه جهادی در هر یکی از مناطق سیل زده حضور دارند گروه های پزشکی نیز همراه با این عزیزان هستند و ارائه خدمت می نمایند.
کد خبر: ۹۱۶۰۵۵۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

علی طایفه مسوول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص پیشرفت طرح جهاد همبستگی و حضور دائمی گروه های پزشکی در مناطق سیل زده استان لرستان اظهار کرد: یکی از دستوراتی که سازمان بسیج جامعه پزشکی دریافت کرده است، حضور مستمر در مناطق سیل زده همراه با گروه های جهادی می باشد.

وی توضیح داد : مادامی که گروه جهادی در هر یکی از مناطق سیل زده حضور دارند گروه های پزشکی نیز همراه با این عزیزان هستند و ارائه خدمت می نمایند.

طایفه بیان کرد: برای مثال هم اکنون که گروه جهادی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در شهرستان دلفان استان لرستان حضور دارند یک گروه پزشکی متشکل از یک پشک عمومی، دو پرستار، یک مشاور و یک متخصص بهداشت محیط همراه گروه می باشد تا علاوه بر ارائه خدمات پزشکی به هموطنان عزیز در مناطق سیل زده و در صورت نیاز به جهادگران نیز کمک کنند.

مسوول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین گفت: تا زمانی که سپاه استان قزوین در مناطق سیل زده حضور دارد بسیج جامعه پزشکی نیز همگام با سایرین در این مناطق حضور می یابد.

وی ادامه داد: امروز یکی از نیاز های اصلی در مناطق سیل زده بهداشت محیط می باشد، لذا گاها متخصصان بهداشت محیط بنا به درخواست در این مناطق حضور بیشتری دارند ، هم اکنون مبارزه با حشرات، آلودگی آب و ... دغدغه هایی است که بسیج جامعه پزشکی در مناطق سیل زده در صدد رفع آن برآمده است.

طایفه در خاتمه گفت: امیدواریم هر چه سریع تر مشکلات هموطنانمان در مناطق سیل زده رفع شود و همه ما در این جهت آماده ایم تا هر کمکی که در توان داریم را به کار بندیم.

 

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها