فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گفت: فعالیت‌های سپاه در مناطق سیل‌زده الگویی برای ساخت و ساز در کشور است.
کد خبر: ۹۱۶۰۵۷۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده لرستان  گفت: سیل بنیان کن فروردین ماه ۹۸ به لطف خدا مایه خیر و برکت شد،  که سیل رحمت، همبستگی ملی، همگرایی ملی، همدلی و کمک به مستضعفین را به همراه داشتد که به لطف خدا ماحصل آن محبوبیت سپاه و بسیج و نیروهای نظامی در بین مردم سیل زده بود.

وی افزود: این امر از خیرات و برکات ناشی از حضور بسیجیان، پاسداران و حزب الله در مناطق سیل زده بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: سپاه از همان روزهای اول وقوع سیل در کمک به مردم سیل زده، پاکسازی شهرها، روستاها، خیابان ها، کوچه ها و امداد رسانی به مردم ورود پیدا کرد و یار و غم خوار مردم سیل زده بود.

وی با بیان اینکه الان هم سپاه در بازسازی مناطق سیل زده ورود پیدا کرده، گفت: این اقدام با همکاری گروههای جهادی، ساخت خانه های مسکونی سیل زده به صورت استاندارد و در اسرع وقت در حال انجام است و الگویی برای ساخت و ساز در کشور ارائه می دهیم.

سردار کشکولی با اشاره به بازدید مسئول سازمان بسیج سازندگی از مناطق سیل زده لرستان و برگزاری جلسات مختلف در این رابطه، عنوان کرد: نقاط قوت و ضعف در این رابطه احصا شده اقدامات لازم برای رفع آنها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات