فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۵۰ واحد مسکونی نیازمندان احداث یا بازسازی شده است.
کد خبر: ۹۱۶۰۵۹۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مجید سوری  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه  با اشاره به اینکه علاوه بر احداث و بازسازی ۱۵۰ واحد مسکونی طی یک سال گذشته، ساخت قریب به ۴۰ واحد دیگر در دست احداث است. گفت: ۴۵۰ خانوار نیازمند شناسایی و با استفاده از ظرفیت خیرین از سال گذشته تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار بسته غذایی و حمایتی بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: طی بازه زمانی یک سال گذشته همچنین بالغ بر ۲۰۰ سری جهیزیه به افراد نیازمند اهداء شده است.

سوری از صدور کارت درمان برای نیازمندان خبر و ادامه داد: علاوه بر ارائه تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی درمانی، از سال گذشته تاکنون اقدامات درمانی برای ۳۰۰ بیمار انجام و روند درمان آن‌ها پیگیری شده است.

وی به تحت پوشش قرار دادن ۵۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل اشاره و بیان کرد: همچنین از سال گذشته تاکنون قریب به ۲۰۰ فرصت شغلی برای افراد جویای کار که عمدتا از خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده بوده‌اند، فراهم شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با تأکید بر اینکه مرمت و بازسازی ۲۰ مسجد در دستور کار قرار دارد‌، افزود: احداث‌، مرمت و بازسازی ۱۵ مدرسه از جمله اقداماتی است که در سال گذشته انجام شده است.

سوری تأکید کرد: کار احداث یک‌هزار و ۵۰۰ متر کانال‌ آب‌بر در ۵ منطقه روستایی انجام شده و در سه روستای دیگر در دستور کار است.

وی از ارائه ۴ هزار نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای طی سال گذشته و امسال خبر داد و گفت: ایجاد سوله‌های ورزشی‌، بهسازی معابر و ساخت پل از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: تأمین بیش از یک‌هزار اقلام و کالاهای مورد نیازمندان و ارائه کمک‌های نقدی قابل توجه به خانواده‌های کم بضاعت بخش‌های دیگری از اقدامات انجام شده است.

سوری با تأکید بر اینکه هر پایگاه بسیج به یک گروه جهادی تبدیل شده است، اظهارکرد: بیش از ۸۰ درصد اقدامات صورت گرفته در محلات در راستای فقرزدایی توسط پایگاه‌های مقاومت و با محوریت آن‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح "بسیج همراه با کشاورز" از سال جاری عنوان‌کرد: در این راستا با استفاده از ظرفیت بسیج مهندسین فعالیت‌هایی به ویژه در حوزه‌های آموزشی و توانمندسازی کشاورزان آغاز شده و ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات