امیر رئوف، مواهب طبیعی این خطه را جلوه ای زیبا ازآفرینش دانست و گفت: با هدف معرفی زیبایی‌ها و پتانسیل های کم نظیر استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد و همچنین پرداختن به توانمندی های استان در بخش های مختلف گردشگری مستندی فاخر در شبکه دنا کلید خورد.
کد خبر: ۹۱۶۰۶۲۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
وی ساخت این مستند را در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای بیان کرد و افزود: یکی از توانمندی‌های بالقوه استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد مبحث گردشگری آن است که می‌توان با معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بکر و زیبایش زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی و همچنین سرمایه گذاران را فراهم کرد.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد حضور بازیگران نام آشنای تلویزیون ایران همچون سرکار خانم زهرا سعیدی که سال‌های قبل به واسطه همکاری با شبکه استانی دنا ساکن شهر یاسوج بودند و سایر نخبگان استان کهگیلویه و بویر احمد در این مجموعه مستند را یکی از ویژگی‌های بارز آن برشمرد.
رئوف به عوامل سازنده این مجموعه ۱۳ قسمتی پرداخت و گفت: عوامل سازنده این مستند یک تیم حرفه‌ای و بومی هستند که در سال‌های اخیر مستند‌های فاخری از جمله مستند‌های سرزمین چهار فصل، سرزمین پارس، نقش‌های ماندگار و زیبایی‌های ایران را در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تولید کردند.
وی عوامل سازنده این مستند را علی لایق زاده کارگردان، عبدالرضا حیدری اردکانی نویسنده، سید جواد هادی اصل و شایان غفاری به عنوان فیلمبردار و صدای ماندگار استاد بهروز رضوی به عنوان گوینده معرفی کرد.
پخش این مستند در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید و از شبکه دنا پخش می‌شود.
ارسال نظرات