استاندار مرکزی گفت: متأسفانه گزارشات ارائه شده نشان می دهد که مدیران این شهرستان عمدتا پروازی هستند که ابتدا باید این مشکل را حل کرد.
کد خبر: ۹۱۶۰۶۲۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی با اشاره به گزارش فرماندار شهرستان زرندیه گفت: متأسفانه گزارش ارائه شده در خصوص زرندیه کمی نگران کننده است چراکه رتبه بسیار پایینی در بسیاری از شاخص ها دارد که این نشان دهنده استفاده نشدن از سایر ظرفیت های گسترده این شهرستان است.

وی با انتقاد از مدیران و روسای ادارات شهرستان زرندیه بیان داشت: متأسفانه گزارشات ارائه شده نشان می دهد که مدیران این شهرستان عمدتا پروازی هستند که ابتدا باید این مشکل را حل کرد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه برخی از ادارات هم در شهرستان زرندیه اداره ندارند افزود: باید کار متمرکزی شکل بگیرد و کیفیت مدیران در زندیه باید روند آن تغییر پیدا کند و به سمت ارزیابی مدیران پیش رویم و ارزیابی نقطه ای برای تصمیم گیری ها باشد.

وی با انتقاد از فرماندار شهرستان زرندیه در خصوص شرکت نکردن روسای ادارات در جلسات شهرستانی عنوان کرد: مدیران حدالامکان بایددر حوزه های مأموریتی خود مستقر شوند و اینکه رئیس اداره شهرستان در جلسات شرکت نمی کند مقصر فرماندار است.

آقازاده در این خصوص خاطر نشان کرد: در جلسات باید واقعیت ها گفته شود و تا حدی که می توان از مشکلات شهرستان ها گفت تا بتوانیم تصمیمات عملیاتی برای رفع آنها بگیریم.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی نیز در این جلسه با اشاره به روند اینگونه جلسات گفت: مقرر شده هر جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مشکلات هر شهرستان توسط فرمانداران مطرح شود و در این جلسات هدف ارائه گزارش کار نیست بلکه به دنبال نتیجه گیری هستیم و اینکه چه کاری باید برای حل مشکلات انجام دهیم مهم است.

وی با اشاره به اینکه شاخص های شهرستان زرندیه نشان از کم کاری مجموعه مدیران و استان است افزود: اگر امروز در شهرستان زرندیه در خصوص شاخص ها و آسیب های اجتماعی مشکلات داریم بخشی از آن به مدیران و بخشی از آن به مجموعه استانداری که بنده و فرماندار هست بر می گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه در طی شش ماه آینده باید شاخص های آسیب های اجتماعی شهرستان زرندیه بهبود پیدا کند گفت: شاخص‌های هر دستگاه اجرایی باید به دستگاه مربوطه منعکس شود تا همگان آن را بررسی کنند و در طی مدت زمان مقرر شاخص ها بهبود پیدا کنند.

اکرمی در این خصوص ادامه داد: فرمانداران موظف هستند در طی یک ماه اخیر نظرات بررسی شده خود را در خصوص مدیران منتقل کنند تا برای تغییرات مدیران تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات