مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفیندر نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران در نمازخانه سپاه ناحیه گچساران، گفت: این بسیار اهمیت دارد که در حوزه روابط عمومی و رسانه به هیچ وجه نباید به‌دنبال شخص محوری بود زیرا نتیجه عکس خواهد داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۶۲۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
داود بهادری افزود: روابط عمومی به نوعی حدواسط سازمان و افکار مردم است. رمز موفقیت نیز به افکار سنجی و نظر خواهی کردن از مردم برمی‌گردد. در فضای رسانه‌ای کار باید با جدیت پیگیری و دنبال شود.
وی گفت: باید فعالیت توسعه محور و تاثیرگذار مدنظر قرار داده شود و نباید از تلاش در راستای اطلاع‌یابی غفلت کرد. اصل ارتباطات به نوعی تکریم فرآیندی و مستمر است، اما یک خبرنگار باید اصول حرفه‌ای خبرنگاری و امانت داری را حفظ کند، ضمن اینکه ارتباط با رسانه‌ها باید مستمر، دائم و به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی باشد.
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: بسیج منشأ خدمات ارزشمندی در کشور بوده و هست و از رسانه‌ها انتظار می‌رود تا در انعکاس مطلوب عملکرد بسیج به آحاد جامعه تلاش کنند.
وی افزود: تخصص‌گرایی در یک رسانه بسیار مهم است، اگر چه در به خدمت رساندن رسانه‌ها ضعف‌هایی نیز وجود دارد. بسیج در عرصه مطالبه‌گری ورود کرده و شایسته است که زیبایی‌های خدمات بسیج به جامعه نیز منتقل شود، هرچند آمایش رسانه‌ای و تقسیم کار در امر رسانه بسیار حائز اهمیت است.
ارسال نظرات