مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از آغاز نخستین دوره اردوی منطقه ای کشور به میزبانی زنجان خبرداد و گفت: در این اردو دبیران کانون های دانشجویی، جوانان و روستایی هلال احمر 10 استان حضور دارند.
کد خبر: ۹۱۶۰۶۵۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  شهرام میرزایی افزود: از امروز شاهد افتخار میزبانی نخستین دوره اردوهای منطقه ای نشاط و امید در زنجان هستیم که به مدت سه روز تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی، فرهنگی و هنری برای شرکت کنندگان لحاظ شده تا نشاط، شادابی را دربین جوانان داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آشنایی جوانان با فعالیت های عام المنفعه و مشارکت بیشتر در خدمات شهری که امروز نیاز است توسط اعضای جوانان هلال احمر این مشارکت ها توسعه یافته و فرهنگ داوطلبی و خدمات راترویج دهیم تا به لطف خداوند این مهم را به هموطنان در جامعه ارائه دهیم.

میرزایی یادآوری کرد: این اردو با مشارکت خود جوانان مدیریت و سرپرستی است تا ممارستی برای آینده باشد، درآینده که در بخش های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور ورود پیدامی کنند از هم اکنون تمرینی داشته باشند تا ضمن گسترش خدمات عام المنفعه و داوطلبانه دیدگاه آنها به جامعه نیز متفاوت تر از گذشته باشد.

وی ادامه داد: اردوی نشاط و امید نیز یکی از این برنامه هایی محسوب می شود که امسال با شعار" نشاط جوانی، مشارکت اجتماعی"، رویکرد تشکیلاتی و ارائه آموزش های کاربردی در پیشبرد امور و انجام فعالیت های کانونی و ارتقای محتوایی برنامه ها توسط دبیران کانون های دانشجویی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: زنجان میزبان اردوی منطقه ای نشاط و امید است که در 2 بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

وی ادامه داد: از 6 تا 9 مرداد ماه این اردو برای خواهران و از 13 تا 16 همین ماه نیز برای برادران می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هم اکنون دختران شرکت کنندگان در این اردوها از دبیران و اعضای فعال کانون های دانشجویی، جوانان و روستایی از استان های البرز، قزوین، گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و زنجان هستند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان در اردوی منطقه ای "نشاط و امید" با حضور 132 خانم، 205 آقا به همراه 20 سرپرست حضور خواهند داشت.

 

ارسال نظرات