رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با متخلفان ساخت وساز‌های غیر مجاز برخورد جدی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۰۶۸۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، علی‌اکبر گروسی در جلسه شورای حفاظت از بیت‌المال آذربایجان‌غربی که در محل دادگستری کل استان برگزار شد، با اشاره به عدم اجرای حکم صادر شده برای یک هزار پرونده ماده 100 قانون شهرداری‌های استان، اظهار کرد: مدیران باید شان بیت‌المال و امضای خود را دانسته و هرچه سریع‌تر این احکام را اجرا کنند تا مردم نیز عملکرد مسؤولان را در برابر متخلفین ساخت و سازهای غیر مجاز ببینند.

وی اضافه کرد: آمار پرونده‌های ماده 100 وارده به اجرای احکام باید کمتر شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی همچنین از مدیران استان خواست طرح‌های اطلاعاتی حیطه کاری خود در خصوص بیت‌المال و اراضی ملی و دولتی را تهیه کنند تا در صورت بروز هرگونه مسئله‌ای، تصمیمات و اتخاذ راهکارها با استناد به این اطلاعات سریع‌تر انجام شود.

گروسی افزود: دستگاه‌های مسؤول در حفاظت از بیت‌المال، اراضی دولتی و ملی و حفظ حرایم به شدت فعال شوند و کمیسیون ماده 99 نیز فعالیت خود را سرعت دهد.

مرتضی حاتمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه از شناسایی 892 مورد تخلف ساخت و ساز در باغات استان خبر داد و گفت: روند تکمیل اطلاعات در این خصوص تداوم داشته و با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات