عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دشمن برای نابودی نظام اسلامی تلاش می‌کند، گفت: باید در این جنگ نرم دشمن هوشیار باشیم، نظام جمهوری اسلامی امانت شهیدان است و باید این امانت را حفظ کرد.
کد خبر: ۹۱۶۰۷۱۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله سید احمد خاتمی در ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای غبارآلود مجازی با ایجاد روحیه ناامیدی و جلوه دادن مسائل فرعی بجای مسائل اصلی، قصد بصیرت ربایی دارد.

وی تاکید کرد: باید بصیرت و آگاهی خودمان را در برابر توطئه‌ها و سناریوهای مسموم دشمن بالا ببریم. حوزه و دانشگاه دو بازوی مدیریتی کشور بوده که در عرصه اداری، دانشگاه و در عرصه فرهنگی وظایف مهمی دارند و برای بصیرت افزایی نیز باید تلاش کنند.

آیت الله خاتمی با اشاره به دروغ‌گو بودن رئیس جمهور آمریکا گفت: بر اساس اعلام واشنگتن پست، ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود به طور متوسط روزانه ۱۲ دروغ می‌گوید.

وی با تاکید بر اینکه نمونه اخیر تهدیدهای فضای مجازی دروغ ترامپ بود، گفت: زمانی که ترامپ خبر از نابودی پهباد ایرانی داد و مسئولان ایران آن را تکذیب کردند ولی برخی با باور به فضای مجازی دروغ‌های ترامپ را باور کردند.

آیت الله خاتمی با اشاره به سرنگونی پهباد امریکایی اظهارداشت: متلاشی شدن پهباد امریکایی توسط سپاه ضربه حیثیتی سنگینی برای آمریکا بود و هرکسی که قصد تجاوز و جسارت به حریم ایران اسلامی را داشته باشد، ضربه و شکست سنگینی را متحمل می‌شود.

ارسال نظرات