مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در استان سمنان با اشاره بر اینکه نمایش بزرگ فصل شیدایی از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: هدف این نمایش ترویج دین اسلام است
کد خبر: ۹۱۶۰۸۷۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، آیت الله شاهچراغی در جمع اعضای کمیته برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی که در دفتر امام جمعه استان سمنان برگزار شد ضمن تقدیر از دست اندرکاران اظهار کرد: فصل شیدایی از اهمیت خاصی برخوردار است؛ چرا که دین اسلام را ترویج می‌کند و به همین دلیل نیز باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در استان سمنان افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه همگی باید اتحاد داشته باشیم؛ اتحاد انجام هر کاری را آسان می‌کند. اخلاص در عمل نیز عامل بسیار مهمی در انجام کار‌های مذهبی است؛ چرا که اگر نیت ما تنها جلب رضایت خداوند باشد کار‌ها بهتر و با سرعت بیشتری پیش می‌روند.
آیت الله شاهچراغی ادامه داد: زمان و مکان برنامه متناسب با موضوع نمایش است همچنین فضای برنامه با حضور شهدای گمنام که به تازگی در ان محل تدفین شدند عطرآگین خواهد شد.
وی با اشاره بر اهمیت حضور خانواده‌های شهدا در چنین برنامه‌هایی خاطر نشان کرد: باید از خانواده‌های شهدا در راستای برگزاری برنامه کمک بگیریم؛ حضور خیرین نیز در این برنامه کمک بسیار زیادی می‌کند؛ باید خیرین را از برگزاری این برنامه مطلع کنیم و از آن‌ها کمک بگیریم.
امام جمعه استان سمنان بیان کرد: تبلیغات را جدی بگیرید؛ یکی از عوامل مهم باشکوه‌تر شدن این برنامه تبلیعات است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
وی در پایان از حاضرین در این نشست  خواستار شد تا تمام توان خود را برای این برنامه به کار بگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها