خبرهای داغ:
سرگرد پاسدار علی رضا ایمانی فرمانده سپاه شوش در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی و تبلیغات سپاه شوش دانیال علیه السلام گفت: در جهت آگاهی بخشی به جامعه باید در فضای مجازی سیاستگذاری شود.
کد خبر: ۹۱۶۰۸۸۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

سرگردایمانی با اشاره به ایفای نقش بسیار مهم روابط عمومی در هجمه های سنگین اظهار داشت: روابط عمومی ها می توانند در جهت تسهیل ارتباطات دو طرفه بین دولت و آحاد مردم پل ارتباطی باشند و با پیچیده تر شدن نظام اجتماعی ، گسترش این علم و حرفه جدید بیش از پیش ضرورت و توجه پیدا می کند.

 

وی در ارتباط با جایگاه روابط عمومی در عصر حاضر گفت: روابط عمومی تنها مسئولیت اطلاع رسانی یک سازمان یا یک اداره را بر عهده ندارد، این نهاد اطلاع رسانی می تواند با کمک رسانه ها بر ذهن مردم نیز تاثیر گذارد و در بصیرت افزایی انقلاب و بیداری اسلامی نقش مهمی ایجاد کند .

سرگرد ایمانی با اشاره به سخنان نورانی حضرت امام خميني قدس سره که فرموده اند: تبليغات مسأله ­ای است پر اهميّت و حسّاس؛ يعني دنيا با تبليغات حرکت مي­کند. آن قدري که دشمنان ما از حربه­ ی تبليغات استفاده مي­کنند، از طريق ديگری استفاده نمي­کنند و ما بايد به مسأله تبليغات بسيار اهميت دهيم و از همه­ ی چيزهایی که هست، بيشتر به آن توجه کنيم،
ایمانی افزود: تبلیغ، رسالت پیامبران است و از فرصتی که دین مبین اسلام در اختیار قرار داده باید به نحو شایسته ای استفاده کنیم.

 

سرگرد ایمانی آگاهی بخشی و تعلیم را از امتیازات ویژه تبلیغات برشمرد و اضافه کرد: با پیشرفت تکنولوژی و با رشد شبکه های اجتماعی و فراگیر شدن آن، سیاستگذاری های جدیدی را برای در جهت رشد قراردادن آگاهی آحاد جامعه به ویژه جوانان اتخاذ کرد.

 

فرمانده سپاه شوش در پایان تاکید کرد: در فضای مجازی می توان به نسل جوان مسئولیت شناسی، تعهد اجتماعی و بحث های مختلف دیگری را آموزش داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها