خبرهای داغ:
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: در دهه ولایت و ایام عید غدیر ۷۰ بسته جهیزیه کامل برای ۷۰ زوج جوان در قالب جشن در شهرستان سوسنگرد اهدا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۰۸۸۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار محمدرضا یزدی امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های جهادی روستای سبهانیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در محدوده دشت آزادگان و هویزه نزدیک به 610 پروژه عمرانی شامل احداث کامل، مرمت و بازسازی، تعمیر مسجد و مدرسه است.

وی بیان کرد: نزدیک به 25 روستا مرمت و تعمیر خانه‌ها و نزدیک به 25 روستای دیگر بازسازی و احداث جدید توسط سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ انجام می‌شود به عبارتی بیش از 50 روستای در مناطق تحت پوشش هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به فعالیت 100 گروه جهادی در محدوده دشت آزادگان و هویزه، ادامه داد: در حال حاضر 30 گروه جهادی در حال تعمیر یا احداث منازل هستند.

وی عنوان کرد: در بیش از 600 پروژه نزدیک به 131 پروژه احداثی و نزدیک به 406 پروژه مرمتی وجود دارد که در هر دو مورد شاهد افزایش خواهیم بود.

یزدی خاطرنشان کرد: بهزودی با تعداد جدیدی از خانواده‌هایی که خانه‌های آنها با مشکل روبه‌رو شده عقد قرارداد می‌کنیم و بنیاد مسکن نیز در پرداخت‌های خود تسریع کند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به این‌که مقداری با مشکل مالی روبه‌رو هستیم، گفت: از فرسنگ‌ها دورتر باید اقلام ساختمانی تهیه شود اما مسئولان محلی همراه با سپاه محمد رسول الله(ص) تهران همراهی وجود دارد.

وی با اشاره به استقرار گروه‌های جهادی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ از ماه مبارک رمضان، ادامه داد: سعی می‌کنیم که تا انتهای مهرماه یا اوایل آبان‌ماه بتوان پروژه‌های احداثی را تحویل تا مردم به زندگی اولیه خود بازگردند.

یزدی بیان کرد: در دهه ولایت و ایام عید غدیر 70 بسته جهیزیه کامل برای 70 زوج جوان در قالب جشن در شهرستان سوسنگرد اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به این‌که اقلامی همچون پنکه، یخچال در حال تهیه است که به‌زودی بین سیل‌زدگان اهدا می‌شود، گفت: نزدیک به 50 یخچال و کولر به زودی در منطقه بین‌ سیل‌زدگان و مردم محروم توزیع شود.

وی اظهار داشت: در تلاش هستیم تا افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و محروم در پروژه‌های مد نظر تحت پوشش قرار بدهیم.

یزدی با بیان این‌که نزدیک به 700 گروه جهادی از تهران در مناطق مختلف به محرومیت‌زدایی می‌پرداختند، گفت: اخیرا نیز 300 گروه جهادی دیگر در تهران تشکیل و برای حضور در مناطق سیل‌زده به ثبت رسیده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ اظهار داشت: در طرح همبستگی ملی سعی شده تا مساجد توسط گروه‌های جهادی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها