خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اهواز درباره اردوی ۳ روزه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: این اردو جهادی با حضور ۷۰ نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه در بخش‌های درمانی، پزشکی، دندانپزشکی، آموزشی و فرهنگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۰۸۹۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، اردوی 3 روزه خدمت‌رسانی‌ و مردم یاری در بخش «رغیوه» شهرستان هفتکل توسط گروه حرکت‌های ‌جهادی‌ «راه‌ خدا» دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد.

ابراهیم سوفاری مسئول اردوی جهادی حرکت‌های ‌جهادی‌ «راه‌ خدا» دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این باره اظهار داشت: در این اردوی جهادی جمعی از اساتید، پزشکان، دانش‌آموختگان و دانشجویان علوم پزشکی اهواز حضور داشتند.

وی درباره فعالیت‌های این گروه جهادی افزود: گروه جهادی راه خدا تا قبل از این برنامه (تا اسفند97) 22 برنامه خدمت‌رسانی در سراسر استان برگزار کرده است. در جریان سیل اخیر خوزستان نیز در 24 منطقه حضور و یک اکیپ درمانی و کمک‌های مردمی نیز به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه اعزام کرد.

مسئول اردوی جهادی حرکت‌های ‌جهادی‌ راه‌ خدا دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: این‌گروه هفته گذشته نیز در منطقه محروم رغیوه شهرستان هفتکل حضور داشت. در این برنامه 70 نفر دانشجو و دانش‌آموخته شرکت داشتند که از این تعداد 10 نفر پزشک عمومی و متخصص، تعداد 10 نفر دندانپزشک بودند.

 

این دانشجوی پزشکی درباره سایر خدمات گروه به مردم رغیوه گفت: در این اردو همچنین 7 تکنسین‌ علوم توانبخشی و رشته مامایی و یک نفر مددکار با تجربه جهت مشاوره و هدایت بیماران جهت تکمیل فرآیند حضور داشت.

مسئول گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: خدمات جهادی در این اردو شامل خدمات پزشکی و سنجش سلامت بود که در زیربخش‌های مانند ویزیت عمومی، تخصص‌های زنان، ارتوپد، داخلی، اعصاب و روان، تغذیه، خدمات مامایی، خدمات توانبخشی(شنوایی شناسی،گفتار درمانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی) و خدمات دارویی بود.

سوفاری گفت: خدمات دندانپزشکی و سلامت دهان و دندان؛ خدمات فرهنگی و آموزشی نیز از دیگر خدمات جهادگران دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مردم محروم رغیوه بود.

وی ادامه داد: در بخش درمانی نیز در دو مرحله خدمات ارائه شد. در مرحله اول، مرحله غربالگری بود که در تاریخ 21 و 28 تیرماه برگزار شد.

مسئول گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اهواز درباره مرحله دوم خدمات درمانی گروه جهادی گفت: مرحله دوم، مرحله درمانگاه بود که این مرحله در تاریخ 2 تا 4 مردادماه انجام شد.

انتهای پیام/ح

ارسال نظرات
پر بیننده ها