خبرهای داغ:
به مناسبت عملیات مرصاد،

برگزاری مجمع فرزندان شهدای شهرستان شاهرود و تقدیر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی+ تصاویر

در مجمع فرزندان شهدای شهرستان شاهرود به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بخاطر ۱۵ سال خدمت به ایثارگران تقدیر شد.
کد خبر: ۹۱۶۰۸۹۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مجمع فرزندان شهدای شهرستان شاهرود به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد با حضور دکتر ابوالقاسمیفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و مهندس عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و با روایتگری سرهنگ سعید اللهیاری از فرماندهان سابق دفاع مقدس برگزار گردید.
در این مراسم سرهنگ اللهیاری با ارائه گزارشی مختصر از عملیات مرصاد و هجوم منافقین به خاک کشورمان به حضار گفت: در عملیات مرصاد حضور رزمندگان شاهرودی به وفور در این عملیات به چشم می‌خورد و این عزیزان با جان نثاری و ایثارخود ضربه مهلکی به منافقین زدند به صورتی که با رشادت‌های خود با عقب کشیدن دشمن از مواضع خود مواجه شدیم.
فرمانده سابق گردان، ولی عصر (عج) دفاع مقدس خاطر نشان کرد: "ما در شهرستان شاهرود ۷۸۲ نفر از فرزندان شهدای گرانقدر را داریم که این یک نعمت معنوی برای ما و این مجمع می‌باشد تا بتوانیم با گردهمایی فرزندان شهدای شهرستان شاهرود در سالروز عملیات‌های دفاع مقدس و با روایت گری یکی از فرماندهانی که در آن عملیات توفیق حضور داشته اند یاد آن حماسه‌ها را زنده نگه داریم.
در پایان این مراسم از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بدلیل ۱۵ سال خدمت به فرزندان شهید و ایثارگران در سمت مسؤول ستاد شاهد و ایثارگران این واحد دانشگاهی قدردانی و تابلوی مزین به آیاتی از قرآن کریم از طرف مجمع به وی اهداء گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها