خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) خبر داد:
مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: حدود ۱۴ هزار نفر از سراسر استان اصفهان در طی ۳۷ دوره به مناطق عملیاتی کردستان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۶۰۸۹۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،  به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) عباس محمدی درباره برگزاری اردوی راهیان نور در سطح استان اصفهان، اظهار داشت: اردوی راهیان نور در اصفهان از اواخر تیر ماه آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده نزدیک به 37 دوره اردو برگزار می‌کنیم که همه روزه از سطح استان اصفهان اعزام به مناطق عملیاتی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همه روزه و به صورت همزمان 2 کاروان در مناطق عملیاتی استان کردستان در شهرهای سقز و بانه حضور داشته و از یادمان شهدای سیران‌وند (شهدای غریب)، یادمان شهدای بلفت در سردشت و یادمان شهدای بوالحسن در شهرستان بانه بازدید کرده و یاد شهدا را زنده می‌کنند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: حدود 14 هزار نفر از سراسر استان اصفهان تا پایان دوره به مناطق عملیاتی کردستان اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری اردوی راهیان نور بازدید از نمایشگاه‌های فرهنگی هنری و اماکن فرهنگی مذهبی نیز برای بازدیدکنندگان برنامه‌ریزی شده است.

محمدی درباره رویکرد و اهداف اصلی برگزاری اردوی راهیان نور در اصفهان خاطرنشان کرد: زنده نگه‌داشتن و خاطره شهدا، بازدید نسل جوان از یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی کردستان و آشنایی با 5600 شهید اصفهانی که در کردستان به شهادت رسیده‌اند و تبادل افکار و آشنایی بازدیدکنندگان از فرهنگ و آداب و رسوم مردمان کردستان از اهداف اصلی برگزاری راهیان نور در اصفهان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها