خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده «موسوی» بهار از شرکت و فعالیت 150 نفر از اعضای بسیج در رشته‌ها، کارگاه‌ها و حلقات صالحین معرفتی و بصیرتی جوانه‌های صالحین پایگاه شهیده «موسوی» روستای آبرومند شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۲۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

فعالیت 150 نفر در جوانه‌های صالحین پایگاه شهیده «موسوی» بهارکبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: سرکشی از برنامه طرح جوانه‌های صالحین پایگاه شهیده «موسوی» روستای آبرومند از توابع شهرستان بهار با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.
وی افزود: با بیش از 10 رشته فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و هنری در پایگاه با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و زنان خانه دار و... در پایگاه شهیده «موسوی» برگزار می‌شود.

مسئول پایگاه شهیده «موسوی» بهار بیان داشت: نظارت و سرکشی مسئولین بسیج جامعه زنان شهرستان بهار و حوزه علمیه صدیقه کبری(ع) با هدف ارتقاء حلقه‌ها و جوانه‌های صالحین برگزار شد.

وی تصریح کرد: حدود 150 نفر از اعضای بسیج روستایی در رشته‌های نقاشی، گبه بافی، کیف و عروسک بافی، روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن، کارگاه‌های مهدویت و تفسیر نهج البلاغه، حلقات صالحین معرفتی و بصیرتی در رده‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و میانسالان در این کلاس‌ها شرکت و فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات