پلیس البرز با دانشگاه خوارزمی برای کار پژوهشی تفاهم کرد

در نشستی که رئیس دانشگاه خوارزمی با سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده نیروی انتظامی استان البرز داشت، موضوعات مختلف علمی، پژوهشی و اجتماعی مرتبط بین این 2 بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۲۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر عزیزاله حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی به معرفی دانشگاه خوارزمی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و دانشجویی پرداخت و به آمادگی دانشگاه خوارزمی برای همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی با مجموعه نیروی انتظامی استان البرز اشاره کرد.

وی ضمن اشاره به مشکلات پیرامونی دانشگاه خوارزمی در حوزه های حمل و نقل به خصوص ایستگاه متروی دانشگاه خوارزمی برای بهره برداری دانشگاهیان و مردم کمالشهر، موضوعات اجتماعی منطقه را از اولویت های مشکلات دانشگاه برشمرد و یاری دستگاه‌های اجرایی استان را در این خصوص خواستار شد.

در ادامه سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده نیروی انتظامی استان البرز ضمن بیان نقش و جایگاه دانشگاه و تاثیرگذاری این مجموعه مهم و علمی در کمک به توسعه حوزه های مختلف جامعه، ارتباط دانشگاه خوارزمی با دستگاه های اجرایی استان را در یکسال گذشته بسیار خوب ارزیابی کرد.

فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز آمادگی خود و مجموعه نیروی انتظامی استان را با همه توان پژوهشی و عملیاتی خود برای هرگونه همکاری با دانشگاه خوارزمی اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها