جانشين سپاه روح الله استان مركزي گفت: نهضت مهارت افزایی گام عملی تحقق اقتصاد مقاومتی است و باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۳۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ محسن گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه بازدید از مرکز تخصصی و درجه یک اراک با اشاره به اهمیت حاکم شدن تفکر اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: مهارت افزایی گام عملی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی نقش آفرینی نسل جوان در گام دوم انقلاب را از مهمترین تأکیدات مقام معظم رهبری خواند و افزود: نسل جوان امروز ادامه دهنده راه جوانانی هستند که با جهاد مقدس خود در دفاع مقدس و جنگ نظامی حماسه آفریدند

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در این خصوص تصریح کرد:  امروز شاهدیم که جوانان غیور ایران اسلامی در جنگ اقتصادی خوش درخشیدند و در طول چهل سال انقلاب اسلامی حماسه ها خلق کردند.

وی با تأکید بر اینکه مهارت افزایی باعث افزایش امید در جامعه و زمینه ساز اشتغال مولد می شود گفت: نهضت مهارت افزایی گام عملی تحقق اقتصاد مقاومتی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ گلشن زاده ضمن تبریک روز ششم مرداد به عنوان  روز ملی کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای بیان داشت: تعامل موجود بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با نیروهای مسلح ظرفیتی بسیار مناسب است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: در قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح شاهد عملکرد خوب آموزش فنی و حرفه ای هستیم و عملکرد این اداره کل فراتر از تعهدات بوده که این امر جای تقدیر و تشکر دارد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات