با همت سپاه ناحیه کوهدشت امروز با حضور سرهنگ رشیدی مسئول آموزش سپاه حضرت ابوالفضل لرستان ، دوره آموزشی مربیان درس آمادگی دفاعی مدارس کوهدشت ، پل‌دختر و رومشکان آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۳۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، امروز دوره آموزشی توانمندسازی مربیان درس آمادگی دفاعی مدارس شهرستان‌های کوهدشت، پل‌دختر و رومشکان با حضور مسئول آموزش سپاه لرستان ، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت و رئیس آموزش‌وپرورش این شهرستان آغاز شد.

 

سرهنگ کرم کونانی فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد : این دوره به مدت چهار روز و طی دو مرحله جداگانه ، درزمینهٔ آموزش ۸۵ نفر از مربیان مرد و زن درس آمادگی دفاعی ، در حال برگزاری است.

 

وی خاطر نشان کرد : ایجاد تحول بنیادین در آموزش آمادگی دفاعی مدارس، از طریق ارتقاء آموزش و مهارت و به‌کارگیری معلمان توانمند، از اهداف برگزاری این دوره به شمار می‌رود.

 

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت اظهار داشت : این دوره توانمندسازی با آموزش‌های تئوری و عملی ازجمله سلاح شناسی، تیراندازی وامداد و نجات همراه است و مربیان درواقع در مورد درس آمادگی دفاعی به توانمندی خوبی دست پیدا خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات