به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه درگز صورت گرفت؛

اعزام تیم پزشکی به مناطق عشایری رشته کوه‌های هزار مسجد

به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه درگز، ۹۰ نفر از عشایر نیشنان رشته کوه‌های هزار مسجد مورد ویزیت، درمان و اهدای رایگان دارو قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۷۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بسیج جامعه پزشکی درگز با همکاری بیمارستان امام خمینی (ره) و اداراه منابع طبیعی شهرستان تیم پزشکی شامل پزشک و کادر درمان خود را به مناطق عشایری هزار مسجد اعزام کرد.

محمد عربی مسئول بهداری ناحیه مقاومت بسیج درگز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این اردوی دو روزه به درخواست عشایر نشینان روستای پلگرد صورت گرفت و با هماهنگی‌های انجام شده با بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان و اداره منابع طبیعی بیش از ۹۰ نفر از عشایر مناطق عشایری هزار مسجد مورد ویزیت و درمان رایگان قرار گرفتند.

عربی افزود: ویزیت و درمان بیماران، توزیع دارو، آموزش بهداشت محیط، آموزش دهان و دندان برای کودکان و توزیع ۵۰ عدد مسواک بین آنان از جمله خدمات رایگان ارائه شده در این اردوی جهادی بود.

وی در پایان گفت: با توجه به مسافت بالای راه و صعب العبور بودن مسیر، عشایر نشینان این مناطق از موهبت پزشک و کادر درمان بی نصیب می‌باشند و حتی برای این اعزام نیز بسیج جامعه پزشکی نسبت به تکمیل کادر درمان خود با مشکل مواجه بود، لذا جای دارد در این بین از رامین رضوی پناه ریاست محترم بیمارستان امام خمینی (ره) و دکتر شهرام علیزاده که برای دومین بار تیم بسیج جامعه پزشکی را به صورت داوطلبانه همیاری کرد تقدیر و تشکر نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار