حوالی ساعت ۱ بامداد، یک نوزاد درگزی در خودروی آمبولانس فوریت‌های پزشکی منطقه شمسی خان به دنیا آمد.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۷۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
میثم شجاع پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ از تولد یک نوزاد درگزی در خودروی آمبولانس پایگاه اورژانس منطقه شمسی خان خبر داد و اظهار کرد: حوالی ساعت ۱ بامداد روز شنبه طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵، وضعیت اورژانسی یک مادر باردار از روستای خلیل زاده ۲ به این مرکز اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از پایان تماس به همراه کادر پزشکی به محل اعزام شدیم و تلاش کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مادر باردار را به بیمارستان امام خمینی (ره) درگز منتقل کنیم.

این تکنسین اورژانس درگز گفت: با توجه به بروز وضعیت بحرانی برای مادر، به دلیل فاصله زیاد منزل فرد مذکور تا بیمارستان و صعب‌العبور بودن مسیر و البته دیر اطلاع دادن خانواده مادر باردار، با هماهنگی صورت گرفته با بیمارستان مجبور به زایمان این مادر درگزی در خودروی آمبولانس شدیم؛ که اگر این کار صورت نمی‌گرفت قطعا مشکلات زیادی برای مادر و فرزد به وجود می‌آمد.

شجاع پور تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر نوزاد دختر در سلامتی کامل به سر می‌برد و مادر وی جهت حصول بهبودی کامل فعلا در بیمارستان بستری است که انشالله ظرف روز‌های آینده مرخص خواهد شد.

وی در پایان ضمن بیان اینکه تمام هزینه‌های موارد اورژانسی به صورت رایگان محاسبه می‌شود خاطرنشان کرد: از همشهریان عزیز خواهشمندیم موارد این چنینی را زودتر از موعد به اطلاع همکاران ما برسانند تا بتوانیم با آرامش و با فرصت کافی عملیات انتقال به بیمارستان و اقدامات بعدی را صورت داده و احتمال وقوع خطرات را کاهش دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها